مدت زمان ماندگاری ایمپلنت دندانی

چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم تا ماندگار شوند؟

چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم تا ماندگار شوند؟

بسیاری از بزرگسالان از دست دادن دندان را تجربه می کنند. خوشبختانه، گزینه های جایگزین عالی وجود دارد. ایمپلنت های دندانی به این دلیل محبوب هستند که ظاهر، احساس و عملکردی مانند دندان های طبیعی دارند! آنها همچنین تراکم استخوان فک شما را حفظ می کنند. بنابراین، در این مقاله بهترین متخصص لمینت دندان در اصفهان، به این سوال شما پاسخ خواهد داد که اگر ایمپلنت های دندانی را انتخاب کنید، چقدر دوام خواهند داشت؟

فرآیند ایمپلنت دندان

ایمپلنت نسبت به سایر گزینه های جایگزینی دندان به روش پیچیده تری نیاز دارد. هنگامی که مشخص شد شما واجد شرایط ایمپلنت دندان هستید، یک برش کوچک در لثه های شما ایجاد می کنیم. سپس یک سوراخ کوچک در استخوان فک شما دریل می کنیم و ایمپلنت تیتانیوم را قرار می دهیم. لثه ها بسته شده اند. در طول فرآیند بهبود، ایمپلنت با استخوان فک شما ترکیب می شود. این باعث می شود ایمپلنت ها به اندازه یک دندان طبیعی پایدار باشند! پس از بهبودی، یک دندان مصنوعی مانند تاج دندان وصل می کنیم.

ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

ایمپلنت دندان تنها جایگزین دندان دائمی در نظر گرفته می شود. این به این دلیل است که ایمپلنت به عنوان یک ریشه دندان جایگزین عمل می کند. هنگامی که ایمپلنت به درستی مراقبت شود، می تواند تا پایان عمر شما دوام بیاورد! جایگزینی دندان، مانند روکش یا پروتزهای ایمپلنتی، احتمالاً بعد از 10-15 سال نیاز به تعویض دارد.

علت لق شدن ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چقدر دوام دارد؟

از دست دادن دندان تاثیر بسزایی در زندگی شما دارد. به لطف دندانپزشکی مدرن، ما گزینه های عالی برای جایگزینی دندان داریم. کل پروسه ایمپلنت بیشتر از گرفتن پل یا دندان مصنوعی طول می کشد، اما ایمپلنت ها نیز طولانی ترین دوام را دارند. اگر سوالی دارید یا می خواهید برای مشاوره ایمپلنت برنامه ریزی کنید، لطفا همین امروز با ما تماس بگیرید!

بهترین  راه حل طبیعی برای دندان های از دست رفته و یک شیوه درمانی  مدرن، ایمپلنت دندان در اصفهان  است. ایمپلنت ها با جراحی در استخوان فک قرار می گیرند ، به صورتی که به شکل  لنگر برای اتصال تاج دندان های جایگزین ، عمل می کنند.

ایمپلنت های دندانی درصد موفقیت بالایی دارند و بسیاری از مردم از احساس طبیعی و قوی بودن این روش در دهان شان  شگفت زده می شوند. به همین دلیل ، ایمپلنت های دندانی بیشترین درخواست را برای ترمیم دندان دارند. از آنجا که ایمپلنت یک روش ایمن هستند ،  راحت بوده و عملکرد و ظاهر دندان های شما را بهبود می بخشد.

ایمپلنت ها به گونه ای قرار میگ یرند  که جایگزین با دوام و ماندگاری برای دندان مصنوعی یا بریج دندان باشند. از آنجا که آنها روی دهان شما ثابت هستند ، نمی توانید خودتان آنها را بردارید ، اما می توانید همانند دندان های طبیعی خود با ایمپلنت های دندانی خود رفتار کنید و تا زمانی که از آنها به خوبی مراقبت کنید ، آنها ده ها سال دوام خواهند داشت.

در دندانپزشکی زیبایی مدرن ، ایمپلنت دندان برای جایگزینی یک یا چند دندان از دست رفته بیشتر از دندان مصنوعی ترجیح داده می شود. در حال حاضر انتخاب این روش توسط بسیاری افراد افزایش یافته است .

چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟

ایمپلنت های دندانی دائمی هستند ، اما شما باید از آنها به درستی مراقبت کنید.

برای اطمینان از ماندگاری ایمپلنت های دندانی ، باید با آنها مانند دندان های طبیعی خود رفتار کنید.

مرتباً مسواک بزنید و نخ دندان بکشید تا باکتری و عاری از پلاک باشد. مسواک زدن ایمپلنت ها با یک مسواک با برس نرم و خمیردندان غیر ساینده دو بار در روز به کاهش احتمال عفونت کمک می کند ، که عفونت می تواند منجر به از دست دادن ایمپلنت و عوارض اضافی شود.

دندانپزشک ممکن است در مورد نوع خمیردندان و مسواک مناسب توصیه هایی برای شما داشته باشد .

اطمینان حاصل کنید که اطراف ایمپلنت خود را با نخ دندان زیر تاج ایمپلنت تمیز کرده اید. همچنین می توانید از یک برس بین دندانی استفاده کنید که به شما امکان می دهد در مکان هایی که دسترسی به آنها سخت است تمیز کنید. همچنین ایده خوبی است که بعد از تمیز کردن دندان ها با دهانشویه غرغره کنید.

ایجاد یک روال بهداشت دهان و دندان خوب به تمیز نگه داشتن ایمپلنت ها و ماندگاری طولانی مدت آنها کمک می کند.

حتی با مراقبت مناسب ، تاج متصل به ایمپلنت شما ممکن است در عرض 10 تا 15 سال نیاز به تعویض داشته باشد (درست مانند تاج سنتی). انجام معاینات منظم دندانپزشکی به دندانپزشک شما اجازه می دهد که وضعیت ایمپلنت شما را بررسی کند.

متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان

ایمپلنت های دندانی چقدر موفق هستند؟

مسلما هیچ یک از روش های جایگزینی دندان مانند دندان طبیعی خود ما نخواهد شد ولی در برهه ای از زندگی هر کسی با آن رو به رو خواهد شد . پس اگر می خواهید روشی را انتخاب کنید چرا. چرا طولانی ترین ، با دوام ترین و از نظر زیبایی زیباترین گزینه یعنی ایمپلنت دندان در اصفهان را در نظر نمی گیرید؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.