بهترین نوع لمینت دندان چیست؟

بهترین نوع لمینت دندان چیست؟ معرفی 6 مارک معتبر

بهترین نوع لمینت دندان چیست؟ معرفی 6 مارک معتبر

امروزه یک لبخند زیبا تاثیر بسیار زیادی در اعتماد به نفس افراد خواهد داشت این در حالی است که بسیاری از انسان ها بدلیل مشکلات دندان های خود همچون زردی ، نامرتب بودن و… از خندیدن خودداری می نمایند. اگر شما نیز از افرادی هستید که به دنبال زیباتر شدن لبخند خود و بر طرف کردن عیوب ظاهری دندان هایتان می باشید انجام لمینت دندان در اصفهان توسط یک پزشک متخصص و با تجربه می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین نوع لمینت دندان و مارک های معتبر بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

به طور معمول هنگامی که نام دندانپزشکی را می شنویم ابعاد درمانی آن را متصور می شویم اما باید بگوییم که امروزه با پیشرفت علم دیگر دندانپزشکی تنها به درمان اختصاص نداشته و ابعاد زیبایی را هم با خود به همراه دارد.در واقع لمینت یکی از روش های زیبایی در دندانپزشکی می باشد که با استفاده از مواد مخصوص و جای گذاری آن ها بر روی دندان ها شکل و رنگ دندان ها تا حد زیادی بهبود پیدا می کند. رنگ ، ضخامت و نوع مواد لمینت تنوع بسیاری داشته که بر اساس تخصص و تجربه پزشک و همچنین مشورت با بیمار انتخاب و بر روی دندان ها اجرا می شود.

زمان تغییر لمینت دندان

شاید برای شما نیز این پرسش به وجود آمده باشد که چه مدت پس از انجام لمینت دندان، نیاز است که آن را تغییر داده و یا به اصطلاح ترمیم نمایید؟ در واقع نمی توان این سوال را به طور دقیق و مشخص پاسخ داد چرا که مدت زمان ترمیم لمینت وابسته به موارد متعددی می باشد. از جمله این موارد مراقبت هایی است که توسط شخص پس از انجام لمینت می بایست انجام گیرد تا میزان دوام آن افزایش یابد. این مراقبت ها شامل : مسواک زدن، استفاده از نخ دندان، پرهیز از خوردن مواد خوراکی رنگی همچون چای و قهوه و همچنین پرهیز از خوردن مواد خوراکی سفت می باشد. فرد دارای لمینت با رعایت موارد گفته شده می تواند تا حد زیادی از تغییر رنگ و شکستگی لمینت خود جلوگیری نماید اما حفظ لمینت تنها وابسته به موارد گفته شده نمی باشد. در واقع مهم ترین نکته پیش از انجام مراقبت ها انتخاب یک لمینت با جنس باکیفیت می باشد. چنانچه لمینتی جنس باکیفیتی نداشته و بر روی دندان ها کار شود با وجود آن که فرد تمامی مراقبت های پس از آن را نیز جدی بگیرد ممکن است دچار شکستگی و یا تغییر رنگ گردد. در نتیجه انتخاب بهترین برند لمینت که کیفیت بالایی داشته باشد بسیار حائز اهمیت می باشد.

نکات مهم درخصوص انتخاب بهترین نوع لمینت دندان

همان طور که گفته شد مهم ترین نکته پیش از انجام خدمات زیبایی لمینت دندان، انتخاب بهترین نوع لمینت دندان و همچنین انتخاب بهترین متخصص لمینت دندان در اصفهان می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با چند نکته جهت انتخاب اصولی و درست بهترین نوع لمینت دندان آشنا کنیم.

  • نوع و برند لمینت دندان : امروزه کشورهای متعددی که به تولید محصولات دندان پزشکی می پردازند انواع برندهای لمینت دندان را تولید و به بازارهای جهانی عرضه نموده اند. در نتیجه هنگامی که شخصی قصد لمینت دندان خود را می کند با طیف گسترده ای از برندها با کیفیت ها و ویژگی های گوناگون لمینت دندان روبرو می شود. بر همین اساس لازم است تا جهت رسیدن به نتیجه مطلوب بهترین گزینه ها را انتخاب نماید. دریافت مشاوره از پزشک متخصص نیز می تواند فرد را در انتخاب هرچه بهتر کمک نماید.
  • میزان ماندگاری رنگ لمینت : به طور معمول بسیاری از افرادی که به انجام لمینت دندان روی می آورند از مشکلاتی همچون زردی دندان ها ، شکستگی و یا خراشیدگی آن ها رنج می برند و در نتیجه توجه به میزان ماندگاری رنگ و شفافیت لمینت ها بسیار حائز اهمیت می باشد. هرچه کیفیت لمینت انتخابی بیشتر باشد دوام و ماندگاری رنگ آن نیز افزایش پیدا می کند. پس بهتر است پیش از خرید به این نکته توجه داشته باشید.
  • طبیعی بودن و شباهت به دندان های طبیعی : بهترین نوع لمینت ها آن هایی هستند که دارای رنگ طبیعی بوده و به سختی بتوان تفاوت میان آن ها و دندان های طبیعی فرد را تشخیص داد. در واقع یک لمینت طبیعی لبخند شما را زیباتر می کند.

بهترین برند لمینت دندان در اصفهان

همان طور که در مطالب بالا گفته شد متوجه شدیم که مهم ترین قدم پیش از هرگونه اقدام جهت لمینت دندان ها انتخاب بهترین برند لمینت دندان می باشد چرا که یک انتخاب درست به شما کمک می کند که زیبایی خود را در عین حال که حالت طبیعی دندان ها حفظ شده چند برابر کنید و همچنین از ماندگاری و دوام بالای آن بهره ببرید. بر این اساس در ادامه ما به شما 6 برند معتبر در این زمینه را معرفی می کنیم.

۱- روکش‌های MAC : روکش های MAC را می توان از جمله بهترین برندهای مطرح لمینت دندان دانست. این روکش ها کالیفرنیایی هستند و رنگ طبیعی آن ها و همچنین استحکام و استقامت زیادشان آن ها را به یکی از بهترین ها بدل کرده است. از دیگر مزایای این روکش برتر عمر مفید آن می باشد که تقریبا سه برابر سایر مدل ها است.

2- مارک DuraThin : از دیگر برندهای مطرح لمینت برند دوراتین می باشد که این مارک نیز دارای ویژگی های منحصر بفرد و مثبتی می باشد. از جمله مزایای این نوع لمینت می توان به ذخامت کم آن اشاره نمود. در واقع بر خلاف روکش های MAC که ذخامت زیادی داشته و نیاز دارند قبل از جای گذاری مینای دندان ها تراشیده شوند این برند با ذخامت کم خود این معضل را بر طرف نموده و همچنین به راحتی و بدون آسیب به دندان ها می توان آن را جدا نمود.

3- برند داوینچی : اگر شما نیز تا بحال دندان های بازیگران هالیوود را دیده اید باید به شما بگوییم که لمینت دندان های بسیاری از  آن ها از این برند می باشد. در واقع لمینت برند داوینچی لایه های بسیار نازکی می باشد که با دست ساخته می شوند و در برابر خراش خوردگی بسیار مقاوم بوده و به سختی تغییر رنگ می دهند.

۴-Empress و Emax : اگر به دنبال یک لمینت زیبا و در عین حال با استحکام می باشید ما به شما این برند را پیشنهاد می دهیم. محصولات تولیدی این برند از با تقلید از محصولات چینی محصولی را تولید نموده است که با دندان ها سازگاری بیشتری دارد.

5- لومینرز: لومینرز برندی آمریکایی است که لمینت های تولیدی آن نسبت به سایر برندها مقرون به صرفه تر بوده و بسیار نازک می باشد. این نوع لمینت ها توسط سرامیک های صنعتی تولید و ساخته می شوند.

6- ویوانیرز گلایدول : این مارک لمینت را می توان از بهترین ها دانست چرا که بدون نیاز به آماده سازی به صورت بسیار نازک بر روی دندان بیماران اجرا می گردد و سپس در همان حالت می توان رنگ آن را تنظیم نمود.

نتیجه گیری

همان طور که گفتیم لمینت ها می توانند تاثیر بسزایی در زیبایی لبخند ما داشته باشند. اما نکته مهم آن است که بهترین نوع لمینت دندان را متناسب با دندان های خود به کمک پزشک متخصص انتخاب نماییم و از بهترین مارک های معتبر بهره ببریم.  دکتر عاطفت از جمله برترین متخصصان دندان پزشکی در اصفهان می باشد که شما می توانید بهترین خدمات را با خیالی آسوده از ایشان دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.