لمینت سرامیکی بدون تراش

لمینت بدون تراش برای چه کسانی مناسب است؟

مقدمه

روکش های لمینت بدون تراش معمولا از جنس روکش های سرامیکی هستند. روکش لمینت پرسلن که از ابتدای دهه 2000 رواج پیدا کرده است، می تواند ظاهر زیبا و بسیار عالی را با روش های محافظه کارانه و بدون ساییدگی زیاد بافت مینای دندان، ارائه دهد. روکش لمینت سرامیکی بدون تراش فرآیندی است که با کمک آن می توانید لکه های بد رنگ روی دندان های خود را حدف کنید، ناهنجاری های جزئی که روی دندان ها مثل ترک خوردن و شکستگی  ایجاد می شود را برطرف کنید و تغییر شکل دندان ها را نیز از بین ببرید. با توجه به روش نصب لمینت های دندان بدون تراش، امروزه این روش درمانی در میان عموم مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با توجه به این که برای نصب روکش های لمینت بر روی سطح دندان ها نیاز است تا مقداری از مینای دندان ها تراشیده شود، بسیار مهم است برای انجام آن به متخصصینی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید. دکتر عاطفت به عنوان یکی از بهترین متخصصین لمینت دندان در اصفهان، باتجربه بسیار بالایی که در طی سال ها فعالیت خود در زمینه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی بدست آورده است، قادر است با از استفاده از جدیدترین تکنیک های درمانی دندان های شما را به شکل کاملا اصولی و با درصد موفقیت بسیار بالا اصلاح کند. در صورتی که قصد دارید برای اصلاح دندان های خود از روکش های لمینت بدون تراش استفاده کنید، می توانید برای انجام معاینات اولیه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. شما می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه لمینت سرامیکی بدون تراش و دلایل استفاده از آن ها کسب کنید.

زیبایی دندان بدون تراش

زیبایی دندان بدون تراش

ممکن است برخی از افراد نگران این موضوع باشند که در زمان نصب روکش های لمینت، به سطح دندان آن ها آسیب بسیار زیادی وارد خواهد شد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک های دندانپزشکی اصلاح طرح لبخند خود را بدون وارد کردن آسیب به مینای دندان ها، انجام دهید. در صورتی که قصد دارید بدانید آیا با انجام لمینت به دندان های شما آسیبی وارد می شود و یا خیر می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

هرچقدر میزان ضخامت لمینت های دندان کمتر باشد، به طبع برای نصب آن بر روی دندان ها نیاز به تراشیدن بیش از اندازه مینای دندان نیست. به دلیل نوع متریالی که در لمینت های سرامیکی بدون تراش به کار رفته است، آن ها می توانند به راحتی بر روی قسمت های جلوی دندان ها نصب شوند. پس از قالب گیری دندان های شما بسته به فرم دندان ها، روکش های لمینت سرامیکی در لابراتورهای بسیار مجهز ساخته می شوند. شما عزیزان می توانید بسته به سلیقه خود، بهترین رنگ را برای روکش های لمینت سرامیکی خود انتخاب کنید. امروزه لمینت های سرامیکی بدون تراش به دلیل کم تهاجمی بودن در مقایسه با سایر روش های درمانی دیگر، برای اصلاح دندان ها به وفور استفاده می شوند.

لمینت بدون تراش دندان چیست

با استفاده از روکش های لمینت دندان بدون تراش شما عزیزان می توانید دندان های کاملا یکدست و سفیدتری داشته باشید. روکش های لمینت لایه های بسیار نازکی هستند که در صورت انتخاب بهترین برند و نصب آن بر روی دندان های خود، می توانند ظاهری کاملا طبیعی به دندان های شما اضافه کنند.

اگرچه در بسیاری از منابع آمده است که به وسیله روکش های لمینت بدون تراش، لمینت می تواند دندان ها را بدون این که نیازی به تراشیدن مینای دندان باشد اصلاح کند، اما این مورد در واقعیت چندان امکان پذیر نیست. تمامی روکش های لمینت برای نصب بر روی دندان ها نیاز دارند تا قسمتی از سطح دندان ها تراشیده شود با این تفاوت که در لمینت سرامیکی بدون تراش مقدار سایش و تراشیدن سطح دندان بسیار کمتر خواهد بود. متخصصین دندانپزشکی زیبایی در اصفهان قادر هستند به صورت کاملا محافظه کارانه و با آسیب بسیار کم، روکش های لمینت را بر روی دندان های شما نصب کنند.

لمینت بدون تراش دندان چیست

لمینت بدون تراش برای چه کسانی مناسب است؟

روکش لمینت برای درمان بسیاری از مشکلات دندان استفاده می شود. در مواردی مانند ناکافی بودن تکنیک هایی مانند بلیچینگ، تغییر رنگ دندانی ناشی از مصرف سیگار و چای یا قهوه، تغییر شکل و تغییر رنگ ژنتیکی دندان، لکه های ناشی از داروهایی مانند تتراسایکلین، بازسازی شکل ایده آل دندان های نامناسب، ترمیم دندان هایی که به دلایلی آسیب دیده و شکسته یا پوسیده شده اند، از بین بردن فاصله مزاحم بین دندان ها که دیاستما نامیده می شود، افرادی که از ظاهر دندان های خود راضی نیستند، این نوع روکش یک انتخاب بسیار محبوب و موثر برای اصلاح دندان های شما می باشد. برای نصب روکش های لمینت دندان بدون تراش نیاز است تا شرایط دندان های شما به صورت تخصصی توسط دندانپزشک کامپوزیت دندان در اصفهان بررسی شده و سپس این تکنیک درمانی برای شما اعمال شود.

کدام بیماران نمی توانند درمان لمینت بدون تراش را انجام دهند ؟

آن دسته از افرادی که مشکلات لثه دارند و این مشکلات پیشرفته هستند، نمی توانند روکش لمینت را انجام دهند. پس از این که بیماری لثه ی شما به صورت کامل درمان شد، می توانید از روکش های لمینت استفاده کنید. از طرف دیگر، روکش لمینت در صورت وجود برخی وسواس ها یعنی رفتارهای روانی که به دندان آسیب می رساند مانند جویدن ناخن، گاز گرفتن مداوم مداد یا تغییر شکل چانه توصیه نمی شود. بهتر است پس از نصب روکش های لمینت عادت های رفتاری بد خود را ترک کرده و از رژیم غذایی مناسبی استفاده کنید.

سخن پایانی

در دهه اخیر با ورود فناوری به حوزه دندانپزشک، تکنیک های متعددی برای اصلاح دندان ها به وجود آمده است که هر یک از آن ها می توانند تغییرات بسیار مثبتی را بر روی دندان های شما ایجاد کنند. در میان انواع روش های درمانی، روکش های لمینت سرامیکی بدون تراش به دلیل اثراتی که بر روی دندان ها می گذارند، از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد. امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه این نوع روکش ها کسب کرده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.