سفید شدن دائمی دندان

بهترین و سریع ترین روش ها برای سفید کردن دندان

مقدمه

استفاده از بهترین سفید کننده های دندان یکی از محبوب ترین درمان های دندانپزشکی برای افزایش زیبایی دندان ها می باشد. این روش درمانی کاملا غیر تهاجمی و مقرون به صرفه می باشد. برای این که بتوانید طرح لبخند خود را اصلاح کنید، به شما عزیزان توصیه می کنیم برای دریافت خدمات بلیچینگ در اصفهان، به کلینیک های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. درمان های سفید کننده دندان برای زنان و مردان قابل استفاده می باشد. شما عزیزان می توانید متناسب با سلیقه ای که دارید، بهترین درجه رنگ را برای دندان های خود انتخاب کنید. امروزه روش های خانگی بسیار زیادی برای سفید کردن دندان وجود دارد، اما برای این که بتوانید به شکل کاملا اصولی دندان های خود را اصلاح و ترمیم کنید بهتر است به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه کنید. شما می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه سفید شدن دائمی دندان و دلایل استفاده از هر یک از آن ها را کسب کنید، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سفید شدن دائمی دندان

سفید شدن دائمی دندان

طبق نظر سنجی که از برخی از افراد شده است، مشخص شده است که اغلب افرادی که دندان ها نا مرتب و بی نظمی دارند، دارای اعتماد بنفس بسیار پایینی هستند. خوشبختانه امروزه با توجه به پیشرفته هایی که در حوزه های دندانپزشکی اتفاق افتاده است، روش های مختلف و متنوعی برای اصلاح دندان ها به وجود آمده است. شما عزیزان می توانید بسته به نظر دندانپزشک متخصص خود و همچنین بسته به وضعیت دندان های خود، از بهترین روش های درمانی استفاده کنید. روش درمان بلیچینگ و سفید کردن دندان به عنوان یکی از بهترین تکنیک های درمانی برای اصلاح زردی دندان ها، امروزه توسط بسیاری از دندانپزشکان برای بیماران انجام می شود.

دکتر عاطفت به عنوان یکی از بهترین متخصصین دندانپزشکی زیبایی اصفهان قادر است با استفاده از بهترین برندهای سفید کننده دندان موجود در بازار، دندان مراجعه کننده های خود را اصلاح کند. برای سفید شدن دائمی دندان با قیمتی بسیار مناسب، می توانید با اطمینان خاطر به کلینیک این دندانپزشک متخصص مراجعه کنید.

راه های سفید کننده دندان

روش سفید کردن در مطب های دندانپزشکی نسبت به سایر روش های دیگر خانگی، نسبتا راحت تر و سریع تر می باشد. دندانپزشک متخصص قبل از سفید کردن دندان، وضعیت دندان را به شکل کاملا تخصصی بررسی می کند. قبل از انجام فرآیند سفید کردن دندان، نیاز است تا مشکلات پوسیدگی دندان ها به صورت کامل برطرف شود. پس از این که دندان ها توسط دندانپزشک به شکل اصولی تمیز شود، یک ماده سفید کننده بر روی دندان ها در مدت زمان مشخص قرار داده می شود. کل این فرآیند حدودا یک ساعت طول می کشد، اما معمولا برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود، نیاز به مراجعه های بیشتر به کلینیک های دندانپزشکی است.

بهترین راه حل ها برای سفید شدن دائمی دندان عبارتند از :

– ژل سفید کننده قدرت حرفه ای
– لامپ های کنار صندلی برای تسریع سفید شدن
– سفید کننده های شیمیایی فعال که می توانند در مواردی که حساسیت ایجاد شده است، جایگزین لامپ ها شوند.
– سفید کردن دندان با لیزر

استفاده نادرست از این محصولات به طور بالقوه می تواند خطرناک باشد، به همین دلیل است که استفاده بیش از اندازه از هر یک از آن ها توصیه نمی شود. دندانپزشکان که دارای مجوز هستند برای محافظت از دهان، لثه و چشم ها بیماران در طول درمان، اقدامات احتیاطی خاصی را انجام می دهند. مزیت مراجعه به کلینیک های دندانپزشکی برای سفید کردن دندان در مقایسه با سایر روش های خانگی این است که آن ها اغلب سریع تر هستند و نتایج ثابت تری نیز دارند.

سفید شدن داخل دندان

اگر دندانی دارید که پس از درمان ریشه، تیره شده است، دندانپزشک شما ممکن است سفید کردن داخلی دندان را به شما پیشنهاد دهد. این به این معنی است که سوراخی که در ابتدا در دندان شما ایجاد شده بود را دوباره باز می کند، ژل سفید کننده را درون آن قرار می دهد و سپس سوراخ را با یک پر کردن موقت می بندد. ممکن است لازم باشد این کار دو یا سه بار با فاصله حدود یک هفته تکرار شود. پس از تکمیل درمان، دندانپزشک شما سوراخ را برای همیشه با یک پرکننده همرنگ دندان می بندد.

سفید شدن داخل دندان

در برخی موارد ممکن است دندان های شما به حدی آسیب دیده باشد که تنها با استفاده از مواد سفید کننده دندان، نتوان آن ها را اصلاح کرد. در چنین شرایطی ممکن است نیاز داشته باشید تا از روش های درمانی دیگر از جمله روکش های کامپوزیت و یا لمینت استفاده کنید. این نوع روکش های با ضخامت های استانداردی که دارند، توسط دندانپزشک متخصص بر روی سطح دندان ها به شکل کاملا اصولی قرار داده می شوند. دندانپزشک متخصص لمینت در اصفهان پس از بررسی وضعیت دندان های شما، از بهترین رنگ روکش متناسب با نوع چهره شما برای ترمیم دندان بیماران خود استفاده می کنند.

سفید کردن دندان برای چه کسانی پیشنهاد می شود ؟

آن دسته از افرادی که به دلیل افزایش سن، دندان های بسیار تیره ای دارند، می توانید از این روش درمانی برای سفید شدن دائمی دندان های خود استفاده کنند. کسانی که لکه های زرد یا نارنجی روی دندان های خود به دلیل توشیدن قهوه، چای، انواع توتون ها و سایر غذاهای دیگر دارند، نیز می توانند از روش بلیچینگ استفاده کنند. مصرف بیش از اندازه سیگار و همچنین مصرف برخی از داروها ممکن است لکه های تیره ای را روی سطح دندان ها ایجاد کند، که برای درمان آن می توان از انواع تکنیک های سفید کردن دندان استفاده کرد.

  • برای سفید کردن دندان ها باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید.
  • دندان‌ ها و لثه‌ های شما باید سالم باشند که دندانپزشک در جلسه مشاوره اولیه آن را بررسی می ‌کند.
  • اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، بهتر است سفید کردن دندان های خود را به تعویق بیندازید، زیرا مشخص نیست که آیا محصولات سفید کننده می توانند روی کودک تأثیر بگذارند یا خیر .

برای بررسی این که آیا برای انجام درمان سفید کننده مناسب هستید، باید توسط دندانپزشک متخصص مشاوره شوید. اگر واجد شرایط هستید، دندانپزشک شما در مورد این که کدام روش سفید کننده ممکن است برای شما مناسب تر باشد و هزینه مربوطه به آن صحبت خواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.