لمینت در اصفهان

لمینت دندان در اصفهان، راه حلی شگفت انگیز برای داشتن لبخندی ایده‌آل و هالیوودی است. با لمینت دندان می توانید به طور کامل مشکلات زیبایی دندان‌های خود را رفع کرده و از لبخندی زیبا و دلنشین لذت ببرید.

ما در مطب دکتر عاطفت با بهره مندی از بهترین تجهیزات دندانپزشکی، به شما در داشتن لبخندی زیبا و رویایی کمک خواهیم کرد. با لبخندی زیبا، اعتماد به نفس خود را افزایش داده و زندگی شادتر و پرنشاط تری را تجربه کنید.

لمینت دندان اصفهان

لمینت دندان یک روش زیبایی است که به کمک آن می‌توان ظاهر و زیبایی دندان‌ها را بهبود بخشید. در این روش، لایه‌های نازکی از مواد مخصوصی، بر روی سطح جلویی دندان‌ها چسبانده می‌شوند. این لایه‌های نازک می‌توانند شکل، اندازه، و رنگ دندان‌ها را تغییر داده و به دندان‌ها ظاهری زیبا و طبیعی ببخشند.

یکی از مزایای بزرگ لمینت دندان، این است که این روش به سرعت و با کمترین مداخله‌ی جراحی، نتایج قابل توجهی را به دندان‌ها می‌بخشد. علاوه بر این، لمینت دندان می‌تواند به مشکلاتی مانند تغییر رنگ، اندازه‌ی نامناسب یا شکل ناهمگن دندان‌ها را بهبود بخشد و به افراد اعتماد به نفس بیشتری در لبخند و ظاهرشان بدهد.

لمینت دندان در اصفهان به عنوان یک گزینه‌ی دائمی و مقاوم مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد که به دنبال بهبود زیبایی دندان‌هایشان هستند.

قبل و بعد از لمینت دندان در اصفهان

کیس ترکیبی روکش و لمینیت سرامیکی در اصفهان

درمان ترکیبی روکش و لمینیت سرامیکی افزایش طول تاج

با توجه به این که برندهای مختلف روکش های لمینت در بازار وجود دارند، تعرفه های متفاوتی نیز برای آن ها مشخص شده است. هر یک از برندهای لمینت دارای طول عمر و استحکام متفاوتی می باشند، بهتر است بسته به شرایط دندان های خود بهترین آن ها را انتخاب کنید. هر چقدر میزان مهارت و دانش دندانپزشک بیشتر باشد، به طبع هزینه های انجام لمینت نیز بیشتر خواهد شد.

برخی از افراد ممکن است تمایل داشته باشند تا روکش های لمینت را برای تمامی دندان های خود و یا تنها تعدادی از دندان های هر فک خود استفاده کنند، این امر در تغییرات قیمت لمینت دندان در اصفهان تاثیر بسیار زیادی می گذارد. جهت اطلاع از هزینه انجام لمینت دندان در اصفهان، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و سپس از خدمات این مجموعه بهره مند شوید. کلیه ی خدمات زیبایی توسط این کلینیک با قیمتی بسیار مناسب و منصفانه خدمت مراجعه کننده های عزیز ارائه می شود.

جدول قیمت لمینت دندان در اصفهان 1403

قیمت لمینت دندان اصفهان در سال 1403 مطابق با نرخ زیر است:

نوع لمینت دندان اصفهان قیمت
قیمت لمینت گلس سرامیکی در اصفهان از 8.500.000 تومان
قیمت لمینت IPS Emax در اصفهان از 8.500.000 تومان
قیمت لمینت زیرکونیا A اصفهان از 7.000.000 تومان
قیمت لمینت زیرکونیا B اصفهان از 7.000.000 تومان
قیمت لمینت فلدسپاتیک اصفهان از 9.000.000 تومان
قیمت لمینت تاپ ایمکس اصفهان از 10.000.000 تومان
قیمت لمینت Vitaاصفهان از 7.500.000 تومان