طراحی لبخند اصفهان

مراقبت های بعد از انجام اصلاح طرح لبخند

مراقبت های بعد از انجام اصلاح طرح لبخند

بهداشت دهان و دندان بسیار مهم است. این باعث می شود ما سالم تر و جذاب تر باشیم. داشتن یک لبخند زیبا بعد از طراحی لبخند اصفهان کار پیچیده ای نیست و شما می توانید در 7 مرحله آسان به اصلاح طرح لبخند، دست یابید. این مقاله به شما مراقبت های بعد از انجام اصلاح طرح لبخند را نشان می دهد که چگونه لبخند خود را با 7 مرحله بهتر کنید.

1.مسواک زدن به طور منظم:

مسواک زدن مهمترین بخش بهداشت دهان و دندان شماست. هنگامی که دندان خود را مسواک بزنید، ذرات غذایی که از باکتری ها تغذیه می شوند، از بین می روند، همچنین دندان ها را تمیز می کند و آنها را تازه می سازد. به منظور لبخند بهتر، شما باید دندان های خود را به خوبی بشویید

2. سفید کردن دندان ها( بلیچینگ):

اگر می خواهید دندان هایی مانند بازیگران ستاره های سینمایی داشته باشید، می توانید آن را با بلیچینگ در اصفهان به دست آورید. با پيشرفت تکنولوژی می توان دندان هایتان را به سرعت سفید کنید و این روش به دندان هایتان آسیب نمی رساند. همچنین، محصولات مختلفی در بازار برای سفید کردن دندان های شما وجود دارد. البته، قبل از اینکه تصمیم بگیرید که دندان هایتان را سفید کنید یا نه، باید با دندانپزشک خود مشورت کنید.

3. نخ دندان روزانه:

نخ دندان بخش مهمی از بهداشت دهان و دندان است. این فرآیند * باکتری هایی را که بین دندان های شما قرار دارد را از بین می برد. توصیه می شود که دوبار در روز از نخ دندان استفاده کنید. با این حال، اگر شما نخ دندان را یک بار در روز انجام می دهید، حتما قبل از رفتن به رختخواب دندان خود را چک کنید. چرا؟ این به این دلیل است که وقتی خوابیدید، مقدار کمی بزاق تولید می شود و در آن زمان باکتری ها به دندان ها و لثه های شما آسیب می رسانند.

4. غذای سالم بخورید:

مهم است که غذای سالم بخورید و از رژیم های ناسالم، میان وعده ها و نوشیدنی های گازداری که باعث ایجاد حفره ها می شوند و دندان هایتان را از بین می برد، دور بمانید. برنامه رژیم غذایی شما باید شامل بسیاری از محصولات لبنی و سایر غذاهای غنی از کلسیم باشد. کلسیم به دندان های شما کمک می کند تا قوی شوند. هم چنین سایر ویتامین ها می توانند لثه های شما را از عفونت ها محافظت کنند و دهان و زبان شما را از زخم های سرطانی محافظت کنند.
اگر احساس می کنید نیاز به خوردن آب نبات یا غذاهای غنی از کربوهیدرات دارید حتما باید بعد از آن دهانتان را بشویید زیرا مواد غذایی باقی مانده در پشت دندان ها به اسید تبدیل می شود که منجر به حفره می شود.

5. دندانپزشک خود را به صورت منظم ببینید:

بازدید های منظم دندانپزشکان شما یک گام به سوی یک لبخند بهتر و زیباتر است و برای مراحل انجام اصلاح طرح لبخند به دندانپزشکی مراجعه کنید. دندانپزشک شما دندان ها را کاملا بررسی می کند و می تواند علائم بیماری لثه، عفونت های دهان مختلف یا حفره ها را متوجه شود و قبل از اینکه شرایط بدتر شوند، درمان مناسب را توصیه کند. اگر در معرض حفره ها یا بیماری های لثه هستید، باید هر چهار ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید.

6. سیگار نکشید:

سیگار کشیدن برای سلامت کلی شما بد است و به طور طبیعی، برای دندان هایتان نیز بد است. سیگار کشیدن می تواند باعث ایجاد بیماری های صمغی شود و تنباکو جویدن باعث ایجاد سرطان دهانی شود.

7. مراحل زیبایی را در نظر بگیرید:

اگر مدتی است به دندانپزشک نرفته اید و دندان های کشیده شده یا دندان های رنگی دارید و مایل به سرمایه گذاری در لبخند خود هستید، باید از روش زیبایی استفاده کنید. با این حال، باید در نظر داشته باشید که برخی از روش های زیبایی دندانپزشکی می تواند گران باشد و قبل از تصمیم گیری برای انجام هرگونه مراحل، باید با دندانپزشک قابل اعتماد مشورت کنید. ما می خواهیم به شما اطمینان دهیم که تلاش می کنیم تا دندانپزشکی را برای بیمارانمان مقرون به صرفه کنیم. کمک به بیماران برای رسیدن به اهداف بهداشت دهان و دندان، موضوعی است که چرا ما اینجا هستیم و برای اصلاح طرح لبخند خود، ما به شما بهترین متخصص لمینت در اصفهان ، دکتر محمد عاطفت را معرفی می کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.