سفيد كردن خانگی دندان ها

روش طبیعی و خانگی برای سفید کردن دندان

مقدمه

امروزه سفید کردن دندان به یکی از متداول ترین روش های دندانپزشکی برای اصلاح طرح لبخند در اصفهان تبدیل شده است. عموم مردم خواستار سفید شدن دندان های خود و داشتن لبخندی بی نقص، هستند. امروزه گزینه های درمانی متعددی برای ترمیم دندان ها و سفید کردن آن ها وجود دارد. متخصصین بلیچینگ در اصفهان قادر هستند با استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت رنگ دندان مراجعه کننده های خود را تا چند درجه روشن تر کند. برخی از محصولات خانگی از جمله خمیر دندان، ژل و نوار و همچنین برخی از مواد حاوی ماده سفید کننده می توانند باعث روشن شدن چند درجه دندان های شما شود. ما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با راهکارهایی برای سفيد كردن خانگی دندان ها را بیان کنیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سفيد كردن خانگی دندان ها

دلایل تغییر رنگ های دندان

رنگ دندان موضوع بسیار مهمی برای کسانی است که می خواهند لبخند بسیار زیبا داشته باشند. ترمیم های زیبایی مانند لمینت دندان در اصفهان ، کامپوزیت دندان در اصفهان و سفید کننده دندان یکی از بهترین راه ها برای اصلاح دندان ها به شمار می رود. رنگ دندان تحت تأثیر ترکیباتی ذاتی و موروثی و گاه به دلایل عدم رعایت بهداشت و مصرف دخانیات، تغییر رنگ خواهند داد. مانند:

  • رنگ و وجود لکه های خارجی که ممکن است روی آن ایجاد شود
  • مینای دندان و عاج دندان که باعث به وجود آمدن رنگ ذاتی آن می شود. از آن جا که مینا نسبتا شفاف است، خواص عاج می تواند نقش مهمی در تعیین رنگ دندان داشته باشد
  • طریقه بد مسواک زدن و خمیر دندان نامناسب
  • غالبا با سیگار کشیدن یا مصرف دخانیات
  • مصرف الکل

بیشتر بخوانید : لکه دار شدن دندان ها

سفيد كردن خانگی دندان ها

استفاده از محصولاتی برای سفید کردن دندان ها طی سال های اخیر به طور قابل توجهی رشد کرده است و امروزه در دسترس افراد بسیاری زیادی قرار گرفته است. محصولات حاوی پراکسید هیدروژن یا کاربامید پراکسید که در مواد سفید کننده دندان استفاده می شوند، باید تحت نظر دندانپزشک مصرف شوند. محصولات بازار برای مصارف خانگی معمولا حاوی سطوح پایین تری از ماده سفید کننده (به عنوان مثال 3-6٪هیدروژن پراکسید) است. محصولات سفيد كردن خانگی دندان ها از طریق خود افراد بر روی دندان ها اعمال می شود که شامل نوارها یا قالب های رنگی می باشد. این محصولات معمولا به مدت دو بار در روز در طی دو هفته نیاز است تا از آن ها استفاده کنید. سفید کردن با خمیردندان بر اساس فرمولاسیون مخصوص با افزایش توانایی تمیز کردن فیزیکی و شیمیایی به  طور موثر لکه های خارجی را حذف کرده و از ایجاد آن جلوگیری می کند.

بهترین سفید کننده دندان خانگی

ظاهر و رنگ دندان ها یک نگرانی رایج برای بسیاری از افراد در جوامع مختلف می باشد. استفاده از علم رنگ در دندانپزشکی، توصیف دقیق رنگ دندان و سفیدی آن را ممکن ساخته است. یکی از سؤالات متداول مطرح شده در مورد بیماران این است که “چه مدت درمان ادامه خواهد داشت؟” پیش بینی پایداری درمان های سفید کننده دشوار است، زیرا بیمار ممکن است به طور مرتب دندان خود را در معرض مواد غذایی یا نوشیدنی هایی قرار دهد که باعث ایجاد دوباره لکه در دندان ها شود و نیاز باشد تا مجدداً از مواد سفید کننده استفاده کرد. مدت زمان دقیق استفاده از محصولات سفید کننده دندان توسط دندانپزشک متخصص، مشخص می شود.

بهترین سفید کننده دندان خانگی

سفيد كردن خانگی دندان ها به وسیله بهترین محصولاتی که در بازار موجود است، امکان پذیر می باشد. برای سفید کردن دندان های خود به روش خانگی می توانید از موادی از جمله استفاده از روغن های گیاهی، ذغال، آبلیمو و نمک، جوش شیرین، پوست موز، نمک دریا، زردچوبه، سرکه سیب و سایر موارد دیگر استفاده کنید. برخی از خمیر دندان هایی که حاوی مواد سفید کننده هستند نیز در صورت استفاده مداوم از آن ها می تواند رنگ دندان شما را تا چند درجه روشن تر کند. با خرید محصولات سفید کننده از داروخانه نیز می توانید دندان های خود را سفید تر کنید، این دسته از محصولات را به هیچ عنوان بیش از اندازه مصرف نکنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.