روکش دندان زیرکونیوم

روکش دندان زیرکونیوم

روکش دندان زیرکونیوم چیست ؟

داشتن ظاهر زیبایی دندان، برای همه مهم است. بنابراین، جنبه های زیبایی برای دندان ها بسیار زیاد است. به عنوان مثال روش هایی برای رفع زردی ، مشکلات رنگی ، شکستگی و مشکلات مشابه در دندان ها استفاده می شود. روکش های زیرکونیومی نیز محبوب ترین گزینه برای اصلاح رنگ و فرم دندان ها می باشد. زیرا تمام مشکلاتی که شما در رابطه با دندانتان دارید را می پوشاند.

روکش های زیرکونیا چیست ؟

زیرکونیا؛ در ساده ترین عبارت یک گزینه مواد زیرسازی است که در دندان سازی ها استفاده می شود. اگر چه گزینه‌ های زیرساختی بسیار متفاوتی وجود دارد و هنوز گزینه‌ های مختلفی وجود دارد ، زیرکونیوم برای مدت طولانی ترجیح داده می‌شود و روز به روز رایج ‌تر می‌شود. دلایل این وضعیت را می توان از جمله مزیت هایی دانست که شامل می شود. به همین دلیل زیرکونیا را به نقطه بسیار جذاب تری تبدیل می کند.

یکی از بهترین روش های زیبایی دندان لمینت دندان در اصفهان می باشد که در مطب دکتر عاطفت بهترین خدمات را در این زمینه دریافت خواهید کرد.

روکش زیرکونیا و مزایای اصلی

رضایت بخش ترین ویژگی زیرکونیوم این است که دارای ساختار عبور نور است. این ویژگی تصویری نزدیک به ساختار واقعی و سازگاری کامل با ساختار طبیعی دندان به شما می دهد. بنابراین ، شما مجبور نیستید با مشکلاتی مانند ایجاد تصویر مصنوعی روی دندان های خود و ایجاد مشکلات زیبایی دست و پنجه نرم کنید.

و مزیت دیگر این است که رنگ زیر کونیا کاملا سفید است و نیازی به مواد مات اضافی ندارد. آنها به همان اندازه طبیعی هستند که به خوبی با بقیه دندان های شما ترکیب می شوند.

مزیت های دیگر :

  •  مقاومت بهتر در برابر لکه : زیرکونیا در برابر لکه های ناشی از چایی ، قهوه و … مقاومت دارد.
  •  مقاومت در برابر خستگی : زیرکونیا به راحتی نمی شکند.
  •  پایه فلزی سبک : روکش های زیرکونیا در مقایسه با سایر روکش های دارای پایه های فلزی سبک تر هستند.
  •  نمای بیرونی صاف
  •  راحتی بی نظیر : آنها آنقدر راحت هستند که شما حتی نمی دانید آنجا هستند.

ماندگاری روکش های زیرکونیا چقدر است ؟

روکش زیرکونیا اگر به درستی انجام شود و از آن استفاده درست شود (بدون جویدن بیش از حد اجسام سخت یا برخورد مستقیم) ، مجموعه ای از روکش های زیرکونیومی می تواند بین 10 تا 20 سال دوام بیاورد.

روکش دندان زیرکونیوم

آیا دندان ها زیر روکش ها پوسیده می شوند ؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که دندان ها زیر روکش ها پوسیده می شوند ؟ اگر بخواهیم پاسخ کوتاهی به این سوال دهیم باید بگوییم ” خیر “. در شرایط عادی ، دندان ها نباید زیر روکش ها پوسیده شوند. تا زمانی که روکش های شما به درستی اعمال و نگهداری شوند ، دندان های طبیعی شما به خوبی محافظت می شوند.

چگونه از روکش های زیرکونیا مراقبت کنیم ؟

روکش های زیرکونیا نیز همانند دندان های خود به مراقبت نیاز دارند. آن ها را همانند دندان های طبیعی خود در روز سه بار مسواک بزنید و از مسواک نرم و خمیر دندان غیر ساینده استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.