دندانپزشک خوب در اصفهان

دندانپزشک خوب در اصفهان

دندانپزشک خوب در اصفهان کیست؟

از چه طریق به دندانپزشک زیبایی اصفهان دسترسی داشته باشیم؟

دندانپزشکی زیبایی خوب کیست و چه تاثیری در بهبود زندگی افراد دارد؟

همه چیز در جستجوی زیبایی است که این زیبایی شامل، تقارن، توازن و هماهنگی باشد. و همه دندان ها با هم تراز باشند. دندانپزشکان طی سالها آموزش، مهارت های دندانپزشکی زیبایی را به دست می آورند. در نتیجه، دندانپزشکی زیبایی در عین اینکه یک کار علمی است هنری نیز هست. در حقیقت دندانپزشکی زیبایی در درجه اول بر زیبایی شناسی دندان در رنگ، موقعیت، شکل، اندازه، تراز و ظاهر کلی لبخند در کنار عملکرد آن تمرکز دارد.

دو تخصص دندانپزشکی وجود دارد که عمدتاً روی زیبایی شناسی دندان تمرکز می کنند: پروتز و ارتودنسی. همچنین می تواند شامل پریودنتیکس نیزباشد.

دندانپزشکی زیبایی شامل چه مواردی است؟

به طور معمول، دندانپزشکی زیبایی شامل موارد زیر است:

افزودن ماده مخصوص دندانپزشکی به دندان یا لثه – پیوند روکش سرامیکی ، تاج (کلاه) ، ونیر کامپوزیت دندان اصفهان

از نو ساختن ساختار کلی دندان

ساختار دندان یا لثه ها – سفید کردن دندان ها (سفید کننده) ، سفید کردن با لیزر ( بلیچینگ در اصفهان )

ارتودنسی دندانها برای صاف شدن دندان ها است.

دندانپزشکی زیبایی معمولاً در امتداد خطوط تقارن و هماهنگی دنبال می شود. مطمئناً روشن کردن دندانها چیزی است که بیشتر بین مردم رایج است که برای از بین بردن لکه هایی مثل (قهوه ، سیگار) است. همه دوست دارند به لبخند خود افتخار کنند و آن را بدون خجالت نشان دهند اما ممکن است به دلیل مشکلاتی مثل شکاف در دندان، دندانهای زرد، لثه های ناموزون، دندان های از دست رفته و … معذب باشند بنابریان می توان از دندانپزشکی زیبایی برای رفع این مشکلات استفاده کرد.

زیبایی (از نظر بیننده) بر روی بسیاری از مسائل زندگی نظیر شغل تاثیرگذار است بسیاری از افراد معتقدند که افراد زیبا و باهوش تر و قابل اعتماد تر هستند. برخی مطالعات نشان می دهد که افراد جذاب تر احتمالاً در شغل خود موفق ترند در نتیجه ، زیبایی دندان ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد

اکثر روشهای زیبایی انتخابی است و نه ضروری، اگرچه برخی از موارد درمانی مزایای برای ترمیم را ایجاد می کنند. بیمه معمولاً رویه هایی را که از نظر پزشکی ضروری هستند پرداخت می کند. موارد انتخابی معمولاً قابل پرداخت نیستند. متداول ترین روش های استفاده شده در دندانپزشکی زیبایی بدون درد و مراقبت است . با این حال روش های خاص تر نیاز به مراقبت های پیچیده تر و تخصصی تری دارند.

پیوند کامپوزیت

پیوند کامپوزیت به ترمیم دندانهای پوسیده، آسیب دیده یا تغییر رنگ با استفاده از موادی که شبیه به رنگ مینای دندان است، اشاره دارد. دندانپزشک شما پوسیدگی دندان را از بین می برد و کامپوزیت را روی سطح دندان می گذارد ، سپس قبل از درمان با نور پر شدت ، آن را به شکل مناسب صاف می کند که علاوه بر زیبایی در بهبود عملکرد دندان موثر است.

VENEERS دندانپزشکی

ونیرهای دندان به طور معمول از سرامیک ساخته می شوند و بر روی دندان قرار می گیرند. غالباً، روکش ها و دندانهای واقعی از یکدیگر قابل تشخیص نیستند. علاوه بر این، دندانپزشکان به بسیاری از مشکلات آرایشی، از جمله دندان های کج، مینا آسیب دیده یا ترک خورده و شکاف های ناخوشایند بین دندانها ، را با لمینت دندان در اصفهان درمان می کنند. دندانپزشکان با استفاده از چسب دندان، ونیرها را در قسمت جلویی هر دندان قرار می دهند.

سفید کردن

سفید کردن دندان توسط دکتر محمد عاطفت دندانپزشک خوب اصفهان یکی از شناخته شده ترین و ساده ترین شکل های دندانپزشکی زیبایی است. بیشتر اوقات، دندانپزشکان توصیه می کنند که به دلیل اثر برخی غذاها، نوشیدنی ها، داروها و عادات شخصی از جمله استفاده ازسیگار ، لکه های های روی دندان را پاک می کنند که حتی سفید تر از دندان های سایق می شود.

ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت دندان جایگزین دندانهایی است که در اثر تصادف ، استخراج یا سایر موارد دندان از بین رفته است. دکتر محمد عاطفت  متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان برای رفع نیازهای شما و ایجاد لبخند زیبا با شما در اینجا است. لبخند شما می تواند منجر به افزایش اعتماد به نفس در روابط کاری و… شود. لبخند شما باید راه شما را روشن کند. چگونه می توانیم به شما کمک کنیم ؟

شما می توانید به دندانپزشک خوب اصفهان دکتر محمد عاطفت برای رزرو نوبت یا مشاوره مراجعه نمایید.

بهترین دندانپزشک اصفهان

لبخند شما اولین نگاهی است که دیگران در چهره شما میبینند، بنابراین شاید دوست داشته باشید  آن را روشن ، سفید و سالم نشان دهید. طبق دیدگاه بهترین دندانپزشک اصفهان، تعداد بیشماری از افراد بزرگسال معتقد هستند که لبخند یک دارایی مهم برای موقعیت های اجتماعی است. شاید به همین دلیل است که بسیاری از بیماران برای بهبود لبخند و تقویت اعتماد به نفس ، روشهای دندانپزشکی زیبایی را در مطب دکتر محمد عاطفت بهترین دندانپزشک اصفهان انتخاب می کنند.

آیا می دانید  که دندانپزشکی زیبایی چیزی  بیش از سفید کردن دندان است؟

دکتر عاطفت بهترین دندانپزشک اصفهان همچنین قادر به تغییر شکل ، رنگ ، تراز و لبخند و همچنین پر کردن شکاف ها و ترمیم صحیح دندان های پوسیده یا آسیب دیده با پر کردن هم رنگ دندان به وسیله درمان اصلاح طرح لبخند در اصفهان است. در حقیقت پیشرفت های مدرن در دندانپزشکی زیبایی باعث شده است تا بیماران با پیشرفت های زیبایی و ترمیم هایی که تقریباً در گذشته به آن دسترسی نداشته اند، به دندانهای کاملاً عالی برسند.

آیا من کاندیدای دندانپزشکی زیبایی هستم؟

ممکن است اگر دندانهای سالم شما نقص هایی داشته باشد که ترجیح می دهید برای تقویت شکل لبخند خود را تغییر دهید ممکن است کاندیدای دندانپزشکی در مطب بهترین دندانپزشک اصفهان باشید. این مهم است که تشخیص دهید که درمان های زیبایی دندان پزشکی به معنای تغییر ظاهر کلی شما نیست ، بلکه ارائه یک تغییر مثبت است که به سلامتی و ظاهر طبیعی دندان های شما تعبیر می کند. اگر فکر می کنید دندانپزشکی زیبایی برای شما مناسب است، امروز با بهترین دندانپزشک اصفهان تماس بگیرید تا یک وقت مشاوره تعیین کنید.

از بهترین دندانپزشک اصفهان  چه انتظاری باید داشته باشم؟

با توجه به پیشرفت های زیاد در دندانپزشکی، دندانپزشکی زیبایی ، ترمیمی و عمومی می توانند در یک ملاقات واحد همپوشانی داشته باشند. شما می توانید از دندانپزشک زیبایی خود انتظار داشته باشید که در مورد عواقب سلامتی و همچنین زیبایی شناسی در قرار ملاقات با شما صحبت کند و صحبت های خود را عملی کند.

چه نوع از درمان های زیبایی برای من موجود است؟

انواع مختلفی از درمان های زیبایی توسط بهترین دندانپزشک اصفهان وجود دارد ، از سفید کردن دندان در محل کار گرفته تا زیبایی کامل لبخند. انواع روشهای درمانی در دسترس شما به اهداف کلی شما بستگی دارد، اما ممکن است شامل سفید کردن حرفه ای، پر کردن دندان های پوسیده، بلچینگ ، تاج ، ونیرهای ایمپلنت یا  لمینت باشد.

پس از دریافت یک روش زیبایی دندانپزشکی چه انتظاری باید داشته باشم؟

شما به دنبال درمان خود دستورالعمل مراقبت ویژه دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال ، در صورت سفیدتر شدن دندان ، باید از نوشیدنی ها و غذاهای دارای رنگ مثل جای و قهوه به مدت چند روز جلوگیری کنید تا از رنگ شدگی جلوگیری شود. از طرف دیگر ،  ایمپلنت دندان ممکن است به مقدار قابل توجهی زمان و همچنین یک رژیم موقتی اما محدود نیاز داشته باشد.

فناوری دندانپزشکی در حال تغییر است و دائماً در حال تحول است. در مطب بهترین دندانپزشک اصفهان تمام تلاش خود را می کنیم تا با توجه به نیازهای بیماران خود با استفاده از فناوری پیشرفته که به ما در تشخیص و درمان بهتر شرایط و بیماری های دهان کمک می کند، توجه داشته باشیم. مطب ما دارای فناوری نوآورانه بهداشت دهان و دندان است که باعث می شود مراقبت های بی نظیر از بیمار ان در دسترس باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.