بوتاکس در دندانپزشکی

بوتاکس در دندانپزشکی

بوتاکس دندانپزشکی

بوتاکس در دندانپزشکی : برای اکثر افرادی که کلمه “بوتاکس” را می شنوند ، فکر تزریق چروک در تزریقات زیبایی را دارند. اگرچه درست است که بوتاکس توسط FDA برای چنین مواردی تأیید شده است ، اما به دلیل مزایای انسداد عصبی که دارد ،استفاده از آن اکنون در حال گسترش است. در حقیقت، رفتن به مطب دندانپزشکی می تواند شامل بوتاکس توسط دندانپزشک شما باشد.

در حالی که برخی از دندانپزشکان از بوتاکس برای اقدامات زیبایی استفاده می کنند ، اما استفاده های بسیار دیگری ازتوسط دندانپزشکان  وجود دارد.

  • درمان اختلال مفصل گیجگاهی فکی (TMJ)
  • درمان دندان قروچه ( دندان قروچه )
  • کاهش “لبخند لثه ای” بدون مداخله جراحی
  • تنظیم لب قبل یا بعد از قرار دادن پروتز یا جراحی های دهان .

آیا یک دندانپزشک باید بوتاکس انجام دهد؟

بوتاکس بعنوان یک عمل کاملاً آرایشی و بهداشتی احتمالاً هرگز بخشی از مجموعه دندانپزشکان نخواهد بود – زیرا هدف اصلی و اصلی آنها مراقبت از بهداشت دهان و دندان است. اما ، از آنجا که دندانپزشکان آموزش های گسترده ای در مورد آناتومی دهان و صورت ، سلامت و عملکرد دارند ، برخی می گویند هیچ کس بهتر از یک دندانپزشک برای استفاده از بوتاکس صلاحیت ندارد .

در حقیقت ، برخی از طرفداران استفاده از بوتاکس در دندانپزشکی ادعا می کنند که دندانپزشکان واجد شرایط ترین افراد هستند و تجربه بهتری را ارائه می دهند زیرا آنها تزریقات دهان و صورت را به طور منظم انجام می دهند. این باعث می شود تزریق سریعی داشته باشد ، زیرا بسیار ماهرانه توسط دندانپزشک انجام می شود.

در حالی که استفاده از بوتاکس توسط دندانپزشکان  برای برخی بحث برانگیز است ، اما به نظر می رسد ممکن است جایی از اهمیت  بوتاکس در دندانپزشکی وجود داشته باشد ، هم به لحاظ پزشکی و هم به زیبایی کمک کند. طبق آکادمی زیبایی صورت در آمریکا ، در حال حاضر حدود 10٪ از دندانپزشکان آموزش بوتاکس را دیده اند.

بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در اصفهان دکتر محمد عاطفت ارائه کلیه خدمات بهداشتی و زیبایی دندان ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.