بهترین کلینیک دندانپزشکی در اصفهان

بهترین کلینیک دندانپزشکی در اصفهان

دکتر محمد عاطفت بهترین کلینیک دندانپزشکی در اصفهان

حتما این موضوع را شنیده اید که کلینیک های دندانپزشکی بهتر از مطب های شخصی هستند چرا که خدماتی که ارائه می شود بسیار جامع است و شما می توانید از چندین خدمات به طور همزمان بهره مند شوید. اما مهم ترین مشکلی که در این میان وجود دارد کمبود وقت است، مخصوصا برای افراد شاغلی که به خدمات دندانپزشکی نیازمند هستند اما زمان کافی جهت معطل شدن برای دریافت نوبت را ندارند.

در مطب دکتر عاطفت بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان که در زمینه اصلاح طرح لبخند در اصفهان بهترین هستند، می توانید از چندین خدمات زیبایی مانند لمینت دندان ، کامپوزیت دندان ، بلیچینگ و … بدون اینکه زمان را از دست بدهید استفاده کنید. مزیت مطب شخصی دکتر محمد عاطفت نسب به کلینیک ها این است که شما نیاز به مراجعه حضوری جهت دریافت نوبت ندارید، می توانید با شماره های موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید و زمان مشخصی را جهت معاینه اولیه و هر خدمات دیگری که نیاز دارید را دریافت کنید. و با توجه به تایم مشخص بدون معطلی از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

درمانگاه دندانپزشکی در اصفهان

به طور کل دندانها نقش مهمی در زندگی انسان ها دارند چرا که مرحله شروع غذا از آنجا شروع می شود و اگر دندان خراب باشد عمل جویدن به درستی انجام نمی شود و در نهایت مشکلات معده و گوارشی برای شخص به وجود می آید. بنابراین مهم است که به دندانهایتان توجه ویژه ایی داشته باشید و بسیار مراقب آنها باشید. نکته بعدی نقش زیبایی دندان ها در صورت است که بیشترین چیزی که در چهره جلب توجه می کند دندان هاست. حال اگر دندان ها خراب شد چه باید کرد؟ بهتر است به درمانگاه، کلینیک یا مطب شخصی جهت برطرف شدن مشکل دندان ها مراجعه کرد؟ در ادامه همراه ما باشید تا توصیه هایی مهمی که نیاز است از آن اطلاع داشته باشید را بدانید.

کلیه خدماتی که در درمانگاه های دندانپزشکی اصفهان و کل کشور ارائه می شود، درمان های اولیه دندامپزشکی است و خدمات جامع تر زیبایی مانند لمینت ، کامپوزیت ، ایمپلنت ، بیلچینگ و … ارائه نمی شود. معمولا درمانگاه ها یا دولتی هستند که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و یا هزینه انها بسیار کمتر از سایز مراکز است.

توصیه ما به شما این است که اگر نیاز به درمان هایی مانند کشیدن دندان، پر کردن سطحی و معاینات اولیه دارید می توانید به درمانگاه ها مراجعه نمایید. که در انتخاب همان هم، باید درمانگاهی را انتخاب کنید که بهترین متخصصان در آنجا حضور داشته باشند. اما برای خدمات جامع تر مانند ایمپلنت، عصب کشی دندان، جرم گیری و … باید به مطب های شخص و کلینیک ها مراجعه نمایید چرا که در درمانگاه ها این خدمات ارائه نمی شود.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در اصفهان

تفاوت کلینیک با مطب دندانپزشکی

با توجه به توضیحات قبل مطمئناً وجه تمایز هایی میان کلینیک و درمانگاه و مطب شده اید، اما دو تفاوت مهم وجود داردکه عبارتند از :

اول اینکه ساعت کاری مطب و کلینیک ها متفاوت است و ممکن است بسیاری از کلینیک ها حتی به صورت شبانه روزی خدمات ارائه دهند ، ولی ساعت کاری مطب مشخص و با توجه به شرایط هر دندانپزشک متفاوت است.

دوم اینکه معمولا کلینیک ها در کنار و یا ادغام با بیمارستان ها و یا مراکز بهداشتی است در حالی که مطب های شخصی دندانپزشک ها در هر ساختمان اداری و یا تجاری می تواند باشد.

خدمات ارائه شده در کلینیک دندانپزشکی دکتر محمد عاطفت

ارائه کلیه خدمات تخصصی در زمینه دندانپزشکی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و تکنیک های روز دنیا و همچنین مرغوب ترین و بهترین مواد دندانپزشکی به پشتوانه دانش و تجربه تخصصی و مناسب ترین هزینه ها در مطب دکتر عاطفت متخصص زیبایی در اصفهان.

تمام تلاش ما در این مجموعه ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی زیبایی بر اساس شرایط و نیاز های بیماران است، تا بتوانند بهترین نتایج را بدون هیچ گونه نگرانی با مناسب ترین هزینه ها از ما دریافت کنند. هدف اصلی ما در این مجموعه جلب رضایت بیماران است. در ادامه همراه ما باشید تا هر کدام از خدمات ارائه شده را به صورت مختصر برای شما عزیزان شرح دهیم.

در اولین جلسه مشاوره با توجه به عکس های گرفته شده، دندان های بالا و پایین، نیم رخ راست و چپ ، شکل اصلی دندان ها برای شروع با طرح لبخندی که با صورت هماهنگ است، تجزیه و تحلیل می شود و در نهایت نوع درمان به بیمار اطلاع داده می شود.

اصلاح طرح لبخند

طراحی لبخند را می توان به عنوان ترمیم یا بهبود قطعات دندانی توصیف کرد به طوری که لبخندی هماهنگ بازیبایی شناختی مطابق با ویژگی های فیزیکی بیمار منعکس می کند. طراحی لبخند در اصفهان شامل روش‌های مختلفی است که برای تغییر رنگ، اندازه، شکل و موقعیت دندان‌ها ضروری است تا دندان‌های بی ‌نقصی در اختیار بیمار قرار دهد.

طراحی لبخند اصفهان

لمینت دندان

لیمنت ها روکش های دندانی بسیار عالی هستند که متناسب با دندان شما ساخته می شوند. اینها قطعاتی هستند که هر دندان را می پوشانند و ظاهری طبیعی دارند، همچنین ظاهر بسیار هماهنگی را ارائه می دهند که می تواند روی دندان های لکه دار، شکسته یا نامرتب قرار گیرد. به طور خلاصه، لمینت دندان اصفهان جایگزین هوشمندی برای طراحی لبخند دلپذیر و جذاب هستند.

کامپوزیت دندان

کامپوزیت یا رزین های کامپوزیت ماده ای مصنوعی است که معمولا در دندانپزشکی برای ترمیم انواع دندان های آسیب دیده، چه به دلیل حفره ها و چه در اثر ضربه ، استفاده می شود. همچنین کامپوزیت دندان اصفهان در انواع درمان های صرفا زیبایی بسیار رایج است. کامپوزیت ماده ای است که انجام انواع ترمیم های زیبایی را امکان پذیر می کند و می تواند هر قطعه دندانی را ترمیم کند و لبخندی کاملا طبیعی به بیمار بدهد.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت ها عناصر فلزی هستند که با جراحی در استخوان های فک، زیر لثه قرار می گیرند. پس از قرار گرفتن در محل، دندانپزشک می‌تواند روکش‌ها یا بریج ‌های ثابت را روی آن‌ها قرار دهد که جایگزین دندان‌های از دست رفته می‌شود. ایمپلنت دندان اصفهان به استخوان فک جوش می خورد و یک تکیه گاه پایدار برای دندان های مصنوعی فراهم می کند. پروتزها و بریج هایی که روی ایمپلنت ها قرار می گیرند در دهان نمی لغزند یا جابه جا نمی شوند که این مزیت بسیار مهمی برای جویدن و صحبت کردن است. این سازگاری کمک می‌کند پروتزها و بریج‌ها (و همچنین روکش‌های جداگانه روی ایمپلنت‌ها) طبیعی‌تر از نمونه‌های معمولی احساس شوند.

بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها

بلیچینگ در اصفهان یا سفید کردن دندان شامل یک روش درمانی غیر تهاجمی است که ظاهر دندان ها را بهبود می بخشد، آنها را شفاف تر و  را سفید تر می کند. یک سفید کردن خوب دندان همیشه باید توسط دندانپزشک انجام شود. رویه‌های مورد استفاده کنترل ‌شده‌تر هستند و همچنین عواملی که معمولاً از کیت‌های سفید کننده معمولی فروخته شده در داروخانه‌ ها قوی‌تر هستند.

دندانپزشک خوب در اصفهان

بیمه ها و سازمان های طرف قرارداد با مطب دکتر محمد عاطفت

سخن پایانی

به یاد داشته باشید که هر صورت دارای ویژگی های منحصر به فرد خودش  است و به همین ترتیب ممکن است دندان ها کامل نباشند، کم و زیاد باشند و مشکلات دیگری داشته باشند. دکتر عاطفت با توجه به چهره و و نوع دندان بهترین درمان ها را که با ویژگی های شما مطابقت دشته باشد ارائه خواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.