بهترین کامپوزیت دندان کدام است؟

مقدمه
کامپوزیت یکی از روش های ترمیمی دندان است که به دلیل همرنگ بودن با دندان های طبیعی طرفداران زیادی دارد. در ابتدا بهتر است مقدمه ای کوتاه در ارتباط با اینکه ونیر کامپوزیت چیست و چه کاربردهایی دارد بدانید. سپس با انواع برندهای کامپوزیت آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر به دنبال زیبایی دندان ها و لبخند خود هستید با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

آشنایی با ونیر کامپوزیت دندان

کامپوزیت ونیر نوعی ژل مایع است که بر روی دندان ها قرار میگیرد و با حالت چسبندگی که دارد به دندان ها میچسبد و میتوان بعد از خشک شدن به آنها فرم داد. کامپوزیت ها طیف رنگی دارند که متناسب با رنگ دندان های طبیعی خود میتوانید انتخاب کنید. البته اکثر افراد برای زیباتر شدن رنگ های سفید تر را انتخاب میکنند . انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای است اما انتخاب برند ونیر کامپوزیت تخصصی است و باید طبق بودجه ، نوع دندان و… انتخاب و استفاده شود. ما در ادامه تنها تعدادی از برندهای معتبر ونیر کامپوزیت را ب شما معرفی میکنیم.

برند های محبوب کامپوزیت دندان 
  • کامپوزیت قابل جابجایی BEAUTIFIL Flow Plus. شوفو
  • کامپوزیت دندانپزشکی ترمیمی  Filtek ™ Z250. 3M
  • x-tra fil کامپوزیت پر کننده  دندان.
  • کامپوزیت ترکیبی دندانپزشکی Esthet-X HD. Dentsply Sirona ترمیم کننده.
  • IPS Empress Direct Composite System.
روکش لمینت دندان

برند محبوب Bisco کامپوزیت

بیسکو یک شرکت آمریکایی است که کامپوزیت ها را در نمونه های مختلف تولید میکند و جز یکی ار بهترین و محبوب ترین برندهای کامپوزیت است . اگر بدنبال کامپوزیت مقاوم با پالیش پذیری بالا هستید یکی از کامپوزیت های برند بیسکو را انتخاب کنید . از دیگر مزایای این برند استفاده از سیلیکات کلسیم است که این ماده باعث حفاطت از لثه ها و دندان های زیر کامپوزیت میشود.  نوع این کامپوزیت از نانوفیل است. انواع کامپوزیت را میتوانید در مقاله مرتبط با انواع کامپوزیت مطالعه کنید.

برند ونیر کامپوزیت  Coltene

ونیر کامپوزیت های تولید شده در شرکت Coltene نمونه ای از بهترین کامپوزیت های تولید شده در سراسر جهان میباشد. نوع این ونیر ها نانو هیبریدی میباشد که میتوان گفت از بهترین کامپوزیت هاست و همانطور که گفتیم در ارتباط با نانوهیبریدی ها در مقاله انواع کامپوزیت مطالعه کنید. کامپوزیت برند Coltene بسیار شبیه به مینای دندان است و همچنین در نمونه های پیش ساخته نیز تولید میشود.

برند DMG America

کامپوزیت شرکت آمریکایی DMG America از نوع میکرو بوده و خاصیت مقاومت در برابر ضربه و ساییدگی آن بسیار بالا میباشد از دیگر مزیت های این برند خاصیت انقباض پلیمریزاسیون نیز میباشد. به طور کلی از بهترین برندهای موجود در بازار است که تنها تعدادی ازبهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان از آن استفاده میکنند.

برند kerr کامپوزیت

این شرکت در ابتدا فقط کامپوزیت مناسب پرکردن دندان های پوسیده را تولید میکرد و سپس تصمیم به تولید انواع کامپوزیت ترمیم دندان و زیبا سازی لبخند و تولید روکش دندان گرفت. از مزایای این این برند مقاومت بالا در برابر ضربه و ساییدگی میباشد. و اینکه تغییر رنگ  در این برد خیلی کم است. و عمر مفید طولانی مدت دارد. این مزایا باعث شد تا برند kerr از بهترین برندهای شناخته شده در زمینه کامپوزیت دندان شد.

برند کامپوزیت DMP dental

از برندهای شناخته نانوهیبریدی میباشد که قابلیت های آن شامل مقتومت در برابر ضربه ، بدون تغییر رنگ ، فرم دهی راحت ، تنوع رنگ در سایه ها میباشد. پالت رنگ این برند بسیار تنوع دارد و دندانپزشک به راحتی میتواند رنگ دندان های طبیعی بیمار را کامپوزیت انجام دهد.

برند های کامپوزیت در مطب دکتر عاطفت 

دکتر محمد عاطفت به عنوان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان آماده ارائه خدمات در زمینه کامپوزیت دندان اصفهان ، لمینت دندان اصفهان ، ایمپلنت و… میباشد. اما اینکه به عنوان بهترین دکتر شناخته شده است به دلیل تجربه ومهارت بالای دکتر و همچنین استفاده از بهترین برندهای معتبر  شناخته شده کامپوزیت میباشد. استفاده از کامپوزیت های درجه یک به همراه مهارت بالا میتواند نتیجه ی فوق العاده ای به شما بدهد. اگر بدنیال راهی برای زیباتر شدن دندان های خود هستید از خدمات کامپوزیت دندان در اصفهان بهره ببرید.

از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی کردید سپاسگذاریم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.