ایمپلنت با ارتودنسی

آیا می توانم ایمپلنت با ارتودنسی  داشته باشم؟

افرادی که دارای ایمپلنت هستند ممکن است این سوال برای آن ها پیش بیاید که می توانند همزمان ایمپلنت با ارتودنسی داشته باشند ؟ همان طور که می دانید، ایمپلنت های دندانی که قبل از درمان ارتودنسی گذاشته اید نمی توانند جابجا شوند زیرا فیکس شده اند بنابراین، افرادی که دندان های از دست رفته دارند می توانند بعد از اتمام درمان ارتودنسی خود ، ایمپلنت دندان را در آن قرار دهند و به این صورت ایمپلنت با ارتودنسی کاربرد دارد. به این ترتیب دندانهای دیگر در حال حاضر در موقعیت مناسب قرار دارند ، بنابراین ایمپلنت دندان در اصفهان می تواند به طور صحیح در فضایی که بین دندان های مرتب شده باقی مانده قرار گیرد. کاشت دندان و بریس گزینه ای است که متخصص دندانپزشکی زیبایی و لمینت دندان در اصفهان بر اساس نیازهای فردی و انجام معاینات مختلف به شما توصیه کند.

آیا ایمپلنت با تاج دندان امکان دارد؟

اگر قبلاً از تاج استفاده کرده اید ، اما اکنون تصمیم گرفته اید که دندان هایتان را ردیف کنید ، باز هم مشکلی ندارد و می توانید از تاج با ارتودنسی  استفاده کنید.در مورد بریس های فلزی سنتی ، براکت ها با نوع چسب دیگری نسبت به دندانهای طبیعی به تاجها چسبانده می شوند. گزینه عالی برای بیماران ارتودنسی که دارای تاج هستند Invisalign است که شامل یک سری نگهدارنده پلاستیکی مرتب و قابل جابجایی است که نیازی به چسب ندارد.

تاج نیز می تواند در پایان درمان ارتودنسی مورد استفاده قرار گیرد تا کل آرایش دندان های شما کامل شود. به عنوان مثال ، هنگامی که دندان ها با بریس ها صاف شدند ، می توان از ایمپلنت استفاده کرد تا شکل دندانهای شما کامل شوند. با استفاده از بریس و ایمپلنت ، دندان ها می توانند به اندازه کافی مرتب باشند تا علاوه بر این که برای جویدن غذا کامل و راحت باشند، در عین حال ظاهری زیبا و یکنواخت داشته باشند.

ایمپلنت یک روزه دندان

آیا ارتودنسی و پر کردن دندان را می شود همزمان انجام داد ؟

برای افرادی که نیاز به پر کردن دندان بر اثر پوسیدگی دارند، درمان ارتودنسی غیر معمول است، در حقیقت ، دندان های کج ممکن است بخشی از این دلیل باشد که شما در وهله اول دندان های شما دارای پوسیدگی هستند، زیرا مواد غذایی در شکاف های بین دندان های روی هم رفته جمع می شوند، در حالی که تمیز کردن دندان ها مشکل تر می شود.

متخصص ارتودنسی شما در ابتدا کل دندان های شما را ارزیابی می کند تا مشخص شود چه دندان هایی نیاز به ترمیم دارند. مواد پر کننده شما نباید در حین درمان استفاده شود. بنابراین، قبل از شروع درمان ارتودنسی باید حفره های پوسیدگی را که در حال حاضر دارید پر کنید. ولی در صورت بهداشت ضعیف دندان ها در حین ارتودنسی اگر دچار پوسیدگی دندان شدید ، می توانید در طول درمان ارتودنسی پر کنید. با این وجود، پر کردن دندان ها در زمان ارتودنسی کار را بسیار دشوار می کند زیرا گاهی اوقات برای تکمیل پر کردن دندان باید یک براکت برداشته شود. بنابراین، بهتر است که از پر کردن در حین ارتودنسی اجتناب شود.

دکتر عاطفت متخصص دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت

ما در کلینیک دکتر عاطفت بهترین دندانپزشک اصفهان جهت خوشحال کردن شما برای رسیدگی و سلامت دندان هایتان مفتخریم و به خوبی آماده هستیم تا کارهای دندانپزشکی زیبایی را با انواع روش های درمانی به کار گیریم. اگر در مورد تاج دندان ، سفید کردن و کامپوزیت دندان  ایمپلنت دندان و … سؤال بیشتری دارید، ما بیش از این خوشحال می شویم که به شما مشاوره دهیم. بنابراین، فقط کافی است با مطب ما برای گرفتن نوبت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.