لمینت سرامیکی بدون تراش در اصفهان

لمینت سرامیکی بدون تراش در اصفهان

دکتر محمد عاطفت در اصفهان ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی زیبایی با جدیدترین متد روز میباشد. استفاده از متریال با کیفیت و اصلی از ویژگی های این دندانپزشکی میباشد. انجام لمینت بدون تراش و کامپوزیت بدون تراش نمونه ای از خدمات بی نظیر دکتر میباشد. برای آشنایی بیشتر با خدمات دکتر عاطفت ما را تا پایان همراهی کنید.

لمینت بدون تراش اصفهان

لمینت‌های سرامیکی ، پوسته‌های نازکی از سرامیک یا پرسلن هستند که برای پنهان کردن نواقص موجود در ساختار، در قسمت جلویی دندان‌ها اعمال می‌شوند و روکش‌های دندان به طور جداگانه برای هر دندان تولید می‌شوند.
آن‌ها از نظر شکل شبیه به ناخن‌های مصنوعی هستند. سفیدی طبیعی و انتقال نور سرامیک باعث می‌شود لمینت‌ها کاملاً شبیه دندان‌های واقعی باشند هم چنین لمینت‌های سرامیکی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و طول عمر بیشتری دارند. برای انجام لمینت دندان در اصفهان توسط دکتر عاطفت اینجا کلیک کنید. برای انجام لیمنت باید تراش زیادی روی دندان های اصلی صورت گیرد اما دکرت عاطفت توانسته ست با استفاده از علم و تخصص خود بهترین خدمات لمینت بدون تراش را برای بیماران اجرا کند .

کامپوزیت بدون تراش اصفهان

در کامپوزیت بدون تراش از یک ماده ترمیم همرنگ دندان استفاده می شود. در کامپوزیت بدون تراش ماده روی سطح دندان قرار داده شده و توسط دندانپزشک فرم داده می شود. به این ترتیب می توان دندانها را سفید تر و بلندتر کرد.

از ونیر‌های کامپوزیت می‌توان برای پنهان کردن لکه‌های دائمی، ترک ها، تراشیدن دندان‌ها استفاده کرد. بعضی اوقات برای تغییر شکل یا اندازه دندان‌های بیمار یا پر کردن فضا‌های درون دندان‌ها نیز استفاده می‌شود.
به طور کلی کامپوزیت نیاز به تراش زیادی ندارد به همین علت طرفدار بیشتری دارد ولی هر یک از روش ها مزایا و معایب خود را دارند که میتوانید در قسمت مقالات اطلاعات بیشتری از روش های مختلف بدست آورید.

ونیر کامپوزیت یا درمان سریع بدون تراش دندان

ونیر کامپوزیت یکی از راهکارهای اصلاح شکل و رنگ دندان می باشد که می تواند موجب اصلاح رنگ , مرتب کردن و بهبود شکل و اندازه دندان ها شود . بسیاری از افراد برای اصلاح شکل دندان های خود به دندانپزشک زیبایی مراجعه می کنند .

دندان پزشکان زیبایی ممکن است راهکار های مختلفی را به بیمار پیشنهاد دهند که بسته به انتخاب بیمار قابل اجرا است . ونیر کامپوزیت یکی از بی خطر ترین و موثر ترین راه ها در داشتن دندان های زیبا و ایجاد بهترین لبخند می باشد .

ونیر کامپوزیت یا فیسینگ، درمان یک جلسه ای بدون تراش دندان جهت برطرف کردن:
  • نامنظمی های کوچک
  • بستن فاصله بین دندانها
  • زردی های دندان ها می باشد.
ونیر کامپوزیت در اصفهان به دندان‌های قوی و سالم احتیاج دارند و افرادی که دارای این شرایط هستند و از نواقص زیر برخوردارند، ممکن است بخواهند کامپوزیت را در نظر بگیرند:
• فاصله بین دندان‌ها
• دندان‌هایی که بدشکل یا بیش از حد بزرگ اند.
• دندان‌های شکسته با ساختار نسبتاً خوبی از دندان باقی مانده است
• دندان با پر کردن چندگانه، که زیبایی شناسی لبخند را به خطر انداخته است
• شکل، اندازه و فرم دندان رضایت بخش نیست
• مشکلات رنگی که به بلیچینگ پاسخ نمی‌دهند.
• برای بستن فضای بین دندان‌ها و منظم نمودن دندان‌ها
• افرادی که شکل دندان هایشان را دوست ندارند و می‌خواهند لبخند زیبایی داشته باشند.

تفاوت کامپوزیت و لمینت دندان

هزینه کامپوزیت بدون تراش کمتر از لمینیت سرامیکی است و این به علت عدم ارسال کار به لابراتوار است همچنین می توان در یک جلسه کاری انجام داد و توسط دندانپزشک در مطب فرم داده شود.
مزیت کامپوزیت بدون تراش نسبت به لمینیت سرامیکی مدت زمان کمتر، هزینه کمتر و عدم تراش دندان است.

لازم به ذکر است که لمینیت سرامیکی موارد کاربرد خود را دارد و در نامنظمی های بیشتر دندانی که نیاز یه تغییرات بیشتر است لزوم لمینیت سرامیکی احساس میشود. توضیح بیشتر در ادامه و در صفحه مربوط به لمینیت آمده است.

فرق لمینت سرامیکی و ونیر کامپوزیت چیست؟

برای توضیح بیشترفرق این دو ابتدا بایست تفاوت کامپوزیت و لمینت دندان آشنا شوید.
منظور از کامپوزیت ونیرکامپوزیتی و از لمینت دندان لمینت سرامیکی است.
لمینت سرامیکی و ونیر کامپوزیتی هردو جهت برطرف کردن زردی و بدفرمی دندانها و طراحی لبخند به کار می روند.

تفاوت آنها در:

  • جنس ماده استفاده شده
  • مراحل ساخت آنهاست

ترکیبی از ایمپلنت ، روکش و لمینیت سرامیکی

لمینت سرامیکی:

لمینت سرامیکی پس از تراش دندان و قالبگیری توسط لابراتوار ساخته می شود، فرم نهایی توسط دندانپزشک داده میشود و پروسه درمان آن حدود دو الی سه هفته زمان میبرد.

ونیر کامپوزیت:

ونیر کامپوزیت یا کامپوزیت بدون تراش توسط دندانپزشک در همان جلسه فرم داده می شود و نیاز به تراش دندان و قالب گیری ندارد. با این توضیحات به نظر می رسد که ونیرهای کامپوزیتی همواره به لمینتهای سرامیکی ارجح هستند، درحالیکه این چنین نیست. معمولا زمانی که نیاز به تغییرات بیشتری در فرم دندانها و طرح لبخند داریم لمینتهای سرامیکی بیشتر جوابگو هستند.

بیوگرافی دکتر عاطفت متخصص لمینت بدون تراش
دکتر محمد عاطفت بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی اصفهان دوره دندانپزشکی عمومی را در سال ۱۳۸۸ به پایان رساند و در همان سال وارد دوره تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی همدان شد.
در سال ۱۳۹۱ دوره تخصصی دندانپزشکی را به اتمام رسانده و موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی گردیده است.
هم چنین ایشان از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بودند و از سال ۱۳۹۶ تا هم اکنون هم عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان هستند.
در مطب دندانپزشکی دکتر محمد عاطفت متخصص دندانپزشک زیبایی اصفهان به افراد برای انتخاب بهترین روش‌های درمان جهت دستیابی به طراحی لبخند ایده‌آل و دندان‌های زیبا کمک می‌شود.
در واقع دکتر محمد عاطفت همیشه درباره روش‌های درمان قابل استفاده به افراد اطلاعات لازم را ارائه کرده و با توضیح جزئیات هر یک از این روش‌ها، به فرد کمک می‌شود از بهترین روش‌های دندانپزشکی زیبایی برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود استفاده نمایند.
هم چنین دکتر عاطفت لمینت سرامیکی بدون تراش در اصفهان، کامپوزیت بدون تراش در اصفهان را انجام می‌دهد، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه لمینت سرامیکی دندان اصفهان، روش‌های دندانپزشکی زیبایی و رزرو نوبت با این شماره ۰۳۱۳۱۳۱۲۸۳۴ تماس حاصل فرمایید.
لمینت سرامیکی بدون تراش در اصفهان

لمینت سرامیکی بدون تراش در اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.