چگونه لبخند زیبایی داشته باشیم

چگونه لبخند زیبایی داشته باشیم؟

چگونه لبخند زیبایی داشته باشیم ؟

اگه مشکلی در ظاهر دندانهای شما وجود دارد و دوست دارید لبخند زیبایی داشته باشید، باید به یک دندانپزشک ترمیمی و زیبایی ماهر مراجعه کنید. متخصص دندانپزشک ترمیمی و زیبایی با توجه به مشکل دندان شما روش خاصی را برای برطرف کردن آن در نظر می گیرد.

استفاده از مهارت در کنار زیبایی و ظرافت در شاخه دندانپزشک زیبایی بسیار دیده می شود. علم دندانپزشک زیبایی فراتر از دندانپزشکی است، به این خاطر که دندانپزشک زیبایی علاوه بر شناخت مواد و کار با مواد دندانپزشکی و اطلاع از آناتومی دندان باید با علم زیبایی آشنا باشد. دندانپزشک زیبایی خدمات بسیاری را برای اصلاح طرح لبخند اصفهان انجام می دهد که در ادامه مطلب معرفی میکنیم.

بلیچینگ

بلیچینگ در اصفهان یکی از درمانهای زیبایی است که برای سفید کردن دندان بکار می رود. بلیچینگ از ارزان ترین روش های سفید کردن دندانهاست. میزان دوام آن بین 6 تا 12 ماه و بسته به جنس دندان های هر فرد این زمان متفاوت است. برای حفظ بلیچینگ بهتر است هر 6 ماه تکرار شود.

ونیر کامپوزیت

ونیر کامپوزیت پوسته نازکی از مواد است که برای تغییر و اصلاح ظاهر دندانها روی آنها به صورت دائمی چسبانده می شود. ونیر کامپوزیت دندان اصفهان از جنس مواد کامپوزیت همرنگ دندان است. این کامپوزیت ها با کامپوزیت های معمولی که برای ترمیم دندان به کار می رود متفاوت و در عین حال بسیار زیبا تر است و رنگ های متنوعی دارد.

اصلاح طراحی لبخند با کامپوزیت ونیر اکثرا در یک جلسه انجام می شود که با توجه به میزان ترمیم دندانها ممکن است گاهی اوقات به جلسه دوم برای پالیش نیاز شود. مزیت مهم کامپوزیت این است که نیازی به تراش دندان ندارد و به همین دلیل در سالهای اخیر بسیار مورد توجه و مورد استقبال افرادی که درمانهای اصلاح طراحی لبخند را انجام می دهند قرار گرفته. مزیت دیگر کامپوزیت بدون تراش این است که مستقیم توسط دندانپزشک روی دندانها اضافه می شود و نیازی به هزینه لابراتوار ندارد، به خاطر همین خاطر ارزان تر است.

ایمپلنت

دندانپزشک زیبایی در بسیاری از موارد از ایمپلنت استفاده می کند. مواد ایمپلنتی در ترمیم دندان استفاده می شود  و برای جایگزینی دندان های از دست رفته به کار می روند. ایمپلنت بسیار حساس است و باید برای این کار حتما حتما به بهترین متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان مراجعه شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

لمینت دندان

لمینت یا لامینیت لایه ای بسیار نازک یا پوسته ای از جنس سرامیک (چینی) است که روی دندانها به صورت دائمی و بسیار محکم چسبانده میشه. لمینت دندان در اصفهان برای اصلاح مشکلاتی مانند بدشکلی دندانها، بهم ریختگی و بد رنگی دندانی و بستن فضاها به کار می رود. از ویژگی های مهم لامینت رنگ و ظاهر زیبای آن است که کاملا شبیه دندانهای طبیعیه و با گذشت زمان رنگ آن ثابت می ماند و زرد نمی شود.

هزینه ی لمینت دندان این روزها بسیار بستگی به کیفیت مواد اولیه مصرفی دارد. حتما قبل از اینکه تصمیم به انجام لمینت دندان بگیرید با متخصص دندانپزشک زیبایی مشورت کنید.

لمینت دندان حداقل دو جلسه طول می کشد. در جلسه اول در صورت لزوم روی دندانها تراش داده می شود و قالب گیری می شود. قالب ها برای لابراتوار فرستاده تا سرامیک ها ساخته و در کوره پخته شود.

بعد از پخت و رنگ آمیزی لابراتوار لمینت دندان را برای دندانپزشک ارسال می کند. در جلسه دوم لمینت بر روی دندان ها امتحان می شود. اگه رنگ و شكل آنها مورد پسند فرد قرار بگیرد و به خوبي روي دندانها بنشيند، دندانپزشك زيبايي لمینت ها را با چسب دائم روی دندونها می چسباند.

لبخند يكي از برجسته ترين ويژگي های صورت است. اصلاح طراحی لبخند به شما جذابيت و اعتماد به نفس مي دهد!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.