قیمت انواع لمینت دندان

هزینه لمینت دندان در سال 1401 در اصفهان

هزینه لمینت دندان در سال 1401

قیمت لمینت دندان در اصفهان بسته به طرح درمان و نسبت به شرایط دندان هر فرد متفاوت می باشد. در برخی موارد ممکن است وضعیت دندان بیماران به گونه ای باشد که نیاز به صرف زمان بسیار زیادی برای اصلاح آن ها باشد، در چنین شرایطی هزینه لمینت دندان در اصفهان تا مقدار قابل توجهی افزایش می یابد. جهت اطلاع از آخرین تعرفه های لمینت دندان در سال 1401 می توانید به مطب دکتر عاطفت مراجعه کنید. این دندانپزشک متخصص پس از بررسی کاملا تخصصی دندان های شما و بسته به میزان خرابی آن ها، هزینه های درمانی مورد نیاز برای اصلاح دندان ها را مشخص می کنید. این دندانپزشک متخصص توانسته است با ارائه بالاترین سطح خدمات زیبایی دندان ها در کنار تعرفه های بسیار مناسب انجام لمینت و کامپوزیت دندان، به یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در اصفهان تبدیل شود. با دریافت خدمات از دکتر عاطفت می توانید مطمئن باشید که هزینه های اضافه ای برای اصلاح دندان های خود پرداخت نخواهید کرد.

هزینه لمینت دندان در سال 1401

دلایل تغییرات قیمت لمینت دندان در اصفهان

عوامل متعددی می تواند بر روی تغییرات قیمت لمینت دندان در اصفهان تاثیرگذار باشد. از جمله مهمترین این عوامل شامل موارد:

  • پاکسازی دندان

در برخی موارد ممکن است دندان های شما در وضعیتی باشند که قبل از نصب روکش های لمینت نیاز به پاکسازی داشته باشند. این امر به خصوص زمانی که شما قصد دارید تنها برای تعدادی از دندان های خود از روکش های لمینت استفاده کنید، حائز اهمیت می باشد. دکتر عاطفت به عنوان یکی از بهترین متخصصین دندانپزشک زیبایی در اصفهان قبل از نصب روکش های لمینت و کامپوزیت بر روی دندان مراجعه کننده های خود، سطح دندان آن ها را از هر گونه پلاک پاک کرده و آن ها را جرم گیری می کند. این امر باعث می شود شما عزیزان در پایان کار دندان های یکدست و بسیار سفیدی داشته باشید. هزینه هایی که بیماران برای پاکسازی دندان های خود قبل از نصب روکش های لمینت پرداخت می کنند، در بیشتر موارد به صورت جداگانه حساب می شود. در شرایطی که دندان های پوسیده ای داشته باشید، قبل از نصب روکش های لمینت باید اقدام به درمان آن ها کنید؛ این امر می تواند در هزینه های نهایی انجام لمینت، بسیار تاثیرگذار باشد.

  • نوع لمینت

نوع لمینتی که برای دندان های خود انتخاب می کنید، یکی از مهمترین عواملی است که بر روی هزینه لمینت دندان در اصفهان تاثیرگذار می باشد. انواع روکش های لمینت بسته به نوع متریالی که در آن ها به کار رفته است، روش نصب آن ها نیز متفاوت می باشد. برای برخی از روکش های لمینت ممکن است نیاز باشد تا سطح دندان ها بیشتر تراشیده شوند. میزان دوام و ضخامت انواع لمینت دندان متفاوت می باشد. از این جهت می توان گفت تعرفه های یکسانی نمی توان برای انواع روکش های لمینت دندان مشخص کرد.

نوع لمینت دندان

  • نوع متریال

نوع مواد اولیه و متریالی که در ساخت هر یک از روکش های لمینت به کار رفته است، متفاوت می باشد. هر چقدر برند روکش های لمینت معتبرتر باشد، به طبع هزینه های نصب آن ها نیز بیشتر خواهد شد.

  • تعداد دندان

قیمت لمینت دندان در اصفهان بسته به تعداد دندان هایی که نیاز به استفاده از روکش های لمینت دارند، مشخص می شود. تعداد دقیق دندان هایی که نیاز به استفاده از روکش های لمینت دارند، پس از بررسی کاملا تخصصی توسط دندانپزشک مشخص می شود.

  • میزان مهارت دندانپزشک

میزان مهارت دندانپزشک و میزان تجربه ای که در طی سال ها فعالیت خود بدست آورده است، در هزینه های لمینت تاثیرگذار می باشد. با توجه به این که نصب روکش های لمینت بدون وارد کردن آسیب های شدید به دندان های طبیعی امری بسیار تخصصی می باشد، دندانپزشک مربوطه باید از دانش و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. دندان هر یک از بیماران ممکن است در وضعیت های متفاوتی قرار داشته باشند، در چنین شرایطی نوع تکنیکی که برای درمان آن ها استفاده می شود، نیز متفاوت خواهد بود.

  • نوع کلینیک درمانی

نوع کلینیک و موقعیت جغرافیایی قرارگیری آن، تاثیر بسیار زیادی در تغییرات قیمت لمینت دندان در اصفهان می گذارد. هر چقدر کلینیک در موقعیت بسیار خوبی قرار داشته باشد و همچنین مجهز به تجهیزات بسیار پیشرفته ای باشد، هزینه های انجام لمینت و کامپوزیت دندان نیز بیشتر خواهد شد.

  • مجهز بودن لابراتور

برای ساخت انواع روکش های لمینت با میزان استحکام و دوام بسیار بالا، نیاز به لابراتورهای بسیار پیشرفته ای است. مجهز بودن لابراتور و نوع امکاناتی که در آن ها به کار رفته است، در قیمت انواع لمینت دندان تاثیرگذار می باشد.

به شما عزیزان توصیه می کنیم در زمان انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی برای دریافت خدمات، تنها به هزینه های آن توجه نکنید. طول عمر روکش های لمینت بسته به نوع برندی که انتخاب می کنید بین 10 تا 15 سال می باشد، با پرداخت یکبار هزینه ها برای نصب روکش های لمینت بر روی دندان های خود، می توانید از آن ها بدون نگرانی در طی چندین سال استفاده کنید. روش نصب روکش های لمینت نیز در طول عمر روکش های لمینت بسیار تاثیرگذار می باشند، بهترین متخصصین دندانپزشکی که در کلینیک های معتبر فعالیت می کنند، قادر هستند بدون آسیب به دندان و لثه شما، دندان ها را اصلاح و ترمیم کنند.

جدول قیمت های به روز لمینت دندان 1401

در جدول زیر می توانید لیستی از آخرین تعرفه های مشخص شده در سال 1401 برای نصب روکش های لمینت را مشاهده کنید. توجه به این نکته ضروری می باشد که قیمت های عنوان شده در این جدول ممکن است به دلیل نوسانات موجود در بازار تغییر کند. جهت اطلاع از قیمت لمینت دندان در اصفهان، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با کادر مطب دکتر عاطفت در ارتباط باشید.

قیمت انواع لمینت دندان در 1401 (قیمت ها برحسب تومان)

قیمت نوع لمینت
1200000 الی 1500000 لمینت دندان موقت
3500000 الی 5000000 روکش زیرکونیا
حدودا 7000000 مریلند بریچ
حدودا 5000000 لمینت دندان ایمکس
حدودا 7400000 لمینت دندان فلدسپاتیک
حدودا 5500000 گلس سرامیکی
از 200000 الی 400000 خارج کردن روکش

چرا باید برای اصلاح دندان های خود از لمینت دندان استفاده کرد؟

لمینت های دندان در واقع روکش های بسیار نازک با پوسته ای از جنس سرامیک (چینی) هستند که می توانند به صورت دائم توسط چسب های مخصوص بر روی سطح دندان ها نصب شوند. با استفاده از روکش های لمینت می توانید لکه و شکاف های میان دندان های خود را به شکل کاملا اصولی اصلاح کنید. لمینت دندان برای اصلاح مشکلاتی مانند بدشکلی دندان ها، بهم ریختگی و بد رنگی دندانی و بستن فضاها به کار می روند. ضخامت لمینت ها به قدری كم است كه مانند شیشه نور را عبور می دهند. زمانی که شما به دندانپزشک زیبایی مراجعه می کنید، آن ها بعد از معاینه با توجه به دندان های شما تصمیم می گیرند که آیا لمینت برای شما مناسب است یا خیر.
لمینت دندان

مزیت مهم لمینت ها، رنگ و ظاهر بسیار زیبای آن ها است که کاملا شبیه به دندان های طبیعی می باشند. روکش های لمینت در گذر زمان رنگ خود را از دست نمی دهند. دوام لمینت سرامیکی بیشتر از 10 سال است و دوام كامپوزیت بالای 5 سال است. مدت زمان ماندگاری روکش های لمینت به بهداشت هر فرد، نگهداری درست، رژیم غذایی، چكاپ مرتب توسط دندانپزشک و تجربه و مهارت دندانپزشک زیبایی هم بستگی زیادی دارد. برای این که اطلاعات خود را در زمینه روکش های لمینت دندان افزایش دهید، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

لمینت دندان به دو سبک مختلف انجام می‌ شود که عبارت‌اند از:

لمینت های دندان به دو شکل ونیر کامپوزیتی و سرامیکی انجام می‌ شود. مانند سایر روش‌ های مورد استفاده برای رفع مشکلات دندان‌ ها، لمینت نیز نکات و مراقبت‌ هایی را نیاز دارد. استفاده از نخ دندان بعد از خوردن، به کارگیری خمیر دندان‌ های دارای فلوراید و همچنین مراجعه‌ ی مرتب به دندانپزشک از جمله نکاتی است که افراد بعد از نصب لمینت باید رعایت کنند.

متاسفانه یکی از معایب لمینت های سرامیکی که باعث نگرانی بسیاری از بیماران و مراجعه کنندگان می شود، لزوم تراش دندان است. البته باید توجه کرد که برای ساخت لمینت، برخلاف روکش که تمام سطح دندان را می پوشاند، فقط روی سطح بیرونی دندان تراش داده می شود. همچنین لمینت می تواند در ضخامت های بسیار نازک ساخته شود، یعنی تراش بسیار کمی داشته باشند(در حد 0.5 میلی متر یا حتی کمتر).  قالب های لمینت برای هر دندان به طور ویژه و مختصص با همان دندان ساخته شده و ظاهری طبیعی برای دندان‌ ها به وجود می‌ آورند. علاوه بر آن در هنگام خوردن و آشامیدن مواد غذایی مختلف، لایه‌ ی لمینت روی دندان، رنگ نمی‌ گیرد و علت آن‌ هم بکارگیری مواد مخصوص و با کیفیت برای ساخت لایه‌ های لمینت می باشد.

لمینت دندان اقساطی اصفهان

برخی از کلینیک های دندانپزشکی ممکن است خدمات لمینت دندان خود را به صورت اقساطی دریافت کنند. از این جهت به شما عزیزان توصیه می کنیم در زمان انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی، به نحوه پرداخت هزینه های دندانپزشکی نیز دقت کنید. برخی از بیمه های درمانی ممکن است برخی از خدمات زیبایی دندان ها را نیز پوشش دهند.

هزینه لمینت در مطب دکتر محمد عاطفت متخصص دندانپزشک زیبایی

دکتر محمد عاطفت به عنوان یکی از متخصصین دندانپزشک زیبایی با بهره گیری از تجربه خود می تواند دندان مراجعه کننده های خود را با کمترین میزان تراش، اصلاح کند. این دندانپزشک متخصص قادر است بهترین لبخند را به شما عزیزان هدیه دهد. جهت اطلاع از قیمت انواع لمینت دندان در مطب این دندانپزشک متخصص می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. بالاترین سطح خدمات زیبایی دندان ها را با تعرفه های بسیار مناسب از دکتر عاطفت بخواهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.