قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان

قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان

قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان

هزینه ایمپلنت دندان یک موضوع تقریبی است.  ایمپلنت دندان ساختاری است که جای دندان از دست رفته را می گیرد. با استفاده از دستگاه هایی مانند پیچ ​​، جراح ایمپلنت را به استخوان فک وارد می کند و به عنوان یک لنگر برای یک دندان مصنوعی ، تاج عمل می کند. دستگاهی به نام اباتمنت دندان مصنوعی را به ایمپلنت دندان متصل می کند.

تاج یا روکش دندان بصورت سفارشی متناسب با دهان فرد و متناسب با رنگ دندانهای وی ساخته شده است. تاج ها مانند دندان های طبیعی ظاهر ، احساس و عملکرد دارند. ایمپلنت ها مزایای مختلفی نسبت به پروتزهای مصنوعی دارند که به عنوان دندان های مصنوعی متحرک شناخته می شوند . ایمپلنت های دندانی به عنوان یک گزینه ایده آل برای جایگزینی دندان های از دست رفته یا آسیب دیده عمل می کنند. در حالی که ممکن است پیچیده به نظر برسند، درمان‌های ایمپلنت دندان نتایجی را ارائه می‌دهند که ظاهر و احساسی مانند یک دندان طبیعی دارد.

یک دندانپزشک ایمپلنت در اصفهان فلزی کوچک را در استخوان فک شما کاشت تا از دندان های شما حمایت کند.  ایمپلنت های دندانی یک درمان عالی برای دندان های از دست رفته، آسیب دیده یا دردناک شما ارائه می دهد. علاوه بر این، هزینه ایمپلنت دندان به عوامل زیادی بستگی دارد که در این پست مورد بحث قرار گرفته است.

قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایمپلنت دندان در سال 1402

هنگام دریافت ایمپلنت دندان، به خاطر داشته باشید که معاینات بعدی اغلب شامل هزینه نمی شود. جلسات بعدی ایمپلنت شامل بازدیدها و اسکن های بعد از عمل در طول دوره ارزیابی است که ممکن است به میزان قابل توجهی بر هزینه ایمپلنت دندان در اصفهان اضافه کند. قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان تحت تأثیر متغیرهایی مانند موارد زیر هستند:

  • نوع کاشت
  • پزشکی که عمل جراحی را انجام می دهد
  • محل جراحی
  • مواد کاشت
  • بیمه دندانپزشکی یا طرح های بهداشتی

روش کاشت دندان چگونه بر هزینه ایمپلنت دندان اصفهان تاثیر می گذارد؟

بسته به ترجیح بیمار، ایمپلنت دندان ممکن است به صورت آندوستالی یا زیر پریوستال قرار گیرد. از یک پیچ برای چسباندن ایمپلنت های اندوستال به خود استخوان فک استفاده می شود. این یک تکنیک تهاجمی‌ تر است که فک و برآمدگی، سلامت و استحکام استخوان‌ ها و سینوس‌های شما را بررسی می‌کند. هر یک از این متغیرها ممکن است تغییر کند و  هزینه نهایی ایمپلنت دندان در اصفهان را افزایش دهد.

این ایمپلنت ها بیشتر برای افراد بالای 50 سال که فک و جمجمه ضعیف تری دارند و احتمال التهاب بیشتری دارند مناسب تر است، در پشت خط لثه قرار داده می شود و به جای اینکه بلافاصله بالای آن باشد، به استخوان فک بسته می شود. علاوه بر این ایمپلنت دندان یک روزه در اصفهان نیز وجود دارد که هزینه ایمپلنت دندان در سال 1402 را کاهش می دهد. اینها گزینه های موقتی هستند که قبل از تصمیم گیری نهایی برای آزمایش استفاده می شوند.

قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان

تخصص دندانپزشک

عامل دیگر تاثیرگذار بر هزینه ایمپلنت دندان اصفهان در سال 1402 همانطور که پیش بینی شد، متخصصی است که به آن مراجعه می کنید. برخی از دندانپزشکان هزینه کم تری از سایرین می گیرند و ممکن است تخفیف هایی ارائه دهند. انتخاب یک متخصص به جای یک پزشک عمومی ممکن است گران تر باشد. برای موارد ساده ایمپلنت دندان، یک دندانپزشک عمومی که آموزش تکمیلی ایمپلنت را گذرانده است، می تواند ایمپلنت های دندانی را قرار داده و ترمیم کند. با این حال، برای موارد پیچیده تر که نیاز به روش های جراحی پیشرفته است، دندانپزشک عمومی شما احتمالا شما را به یک متخصص جراحی دهان ارجاع می دهد.

متخصصان جراحی دهان دانش دقیق تری در مورد چگونگی بازیابی یک کیس پیچیده با ایمپلنت دارند. آنها می توانند گزینه های درمانی متنوعی را به شما ارائه دهند که مطابق با نیازهای شما باشد و در مواجهه با مشکلاتی که ممکن است در طول یک عمل جراحی ایجاد شود، تجربه بالایی دارند. جای تعجب نیست که انجام درمان های ایمپلنت دندان توسط یک متخصص جراحی دهان بسیار ماهر هزینه بیشتری نسبت به انجام جراحی معمول دندان با دندانپزشک عمومی شما دارد.

کیفیت استخوان فک شما

وقتی قصد انجام ایمپلنت را دارید، به مقدار مشخصی استخوان نیاز دارید که بتوانند ایمپلنت جدید شما را در آن قرار دهند. ایمپلنت دندان در واقع ریشه جدیدی برای دندان شماست و بنابراین باید بسیار ایمن باشد. متأسفانه دندان برخی از بیماران با  از نظر کیفیت و کمیت استخوان ضعیف هستند. این بدان معناست که ما باید یک روش بازسازی استخوان را انجام دهیم تا پایه های محکمی برای ایمپلنت فراهم کنیم. این کاری است که ما به طور منظم انجام می دهیم، اما هزینه کلی درمان ایمپلنت دندان را افزایش می دهد.

تعداد دندان های از دست رفته

به سادگی هر چه تعداد دندان های بیشتری از دست داده باشید، به ایمپلنت های دندانی بیشتری نیاز خواهید داشت  و در نتیجه هزینه کل درمان ایمپلنت افزایش می یابد. به عنوان مثال، اگر یک دندان از دست رفته باشد، به یک ایمپلنت دندان تک دندانی نیاز خواهید داشت. اما اگر 3 دندان از دست رفته دارید، ممکن است به چندین ایمپلنت دندان نیاز داشته باشید. این همان چیزی است که ما پل ایمپلنت دندانی سه واحدی می نامیم.

مواد ایمپلنت

ایمپلنت های ساخته شده از تیتانیوم و زیرکونیا رایج ترین نوع ایمپلنت هستند. بر خلاف ایمپلنت های زیرکونیا، ایمپلنت های تیتانیوم برای مدت طولانی وجود داشته اند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. حداقل خطر رد شدن وجود دارد و بدن به نظر می رسد تیتانیوم را به عنوان بخشی از استخوان می پذیرد و به آن اجازه می دهد تا به صورت همزیستی در اطراف آن رشد کند. بنابراین، تیتانیوم نه تنها برای ایمپلنت‌های دندانی، بلکه برای طیف گسترده‌ای از درمان‌های بازسازی و جایگزینی استخوان، از جمله بازسازی فک، ساق پا و لگن استفاده می‌شود.

زیرکونیا یک ماده نسبتاً جدید است که محبوبیت زیادی پیدا می کند. از آنجایی که فلز سخت و سیاه مانند تیتانیوم نیست، ممکن است دندان مستقیماً از ایمپلنت کنده شود. هیچ ماده اضافی برای ساخت تاج واقعی مورد نیاز نیست، که اغلب ارزان تر از تیتانیوم است در حالی که به نظر می رسد به همان اندازه ایمن است.

هزینه ایمپلنت های دندانی برای جایگزینی دندان های از دست رفته در هر بیمار به طور قابل توجهی متفاوت است، اما منصفانه است که بگوییم ارزان ترین درمان های دندانی موجود نیستند. با این حال، ایمپلنت‌های دندانی نزدیک‌ترین چیز به دندان‌ های واقعی هستند و بیمارانی که کاشت دندان را انتخاب کرده‌اند، به جای بریج‌ یا پروتزهای متحرک، احساس کرده‌اند که این هزینه‌ ها باعث راحت تر جویدن غذا می شود. آنها می خواهند. علاوه بر این، ایمپلنت‌های دندانی بسیار بیشتر از سایر روش های جایگزینی دندان دوام می‌آورند  که ثابت می‌کند سرمایه‌گذاری بزرگی در دراز مدت است.

تحقیقات مداوم و تولید ایمپلنت‌های دندانی با کیفیت بالا ممکن است ارزان نباشد، اما ما می‌دانیم که ایمپلنت‌هایی را به بیماران خود ارائه می‌دهیم که سال‌ها دوام خواهند داشت.در واقع هزینه‌ ها را پایین نگه می‌ داریم زیرا نیازی به کار اضافی نیست.

قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان

هزینه ایمپلنت تک دندان در اصفهان

ایمپلنت دندان چیزی نیست جز یک پیچ فلزی یا سرامیکی که در استخوان فک قرار می گیرد. برای اینکه تاج روی ایمپلنت قرار بگیرد، به یک اباتمنت (بخشی که آن را به هم متصل می کند) نیز نیاز دارید. هزینه های هر یک از این ها متفاوت است. استخوان فک باید به اندازه کافی سالم باشد تا از ایمپلنت حمایت کند و بسیاری از بیماران ممکن است برای رسیدن به این هدف نیاز به لیفت سینوس یا پیوند استخوان داشته باشند. این نیز هزینه کلی ایمپلنت دندان در اصفهان را افزایش می دهد.

هزینه ایمپلنت چند دندان در اصفهان

اگر بسیاری از دندان‌ های خود را از دست داده اید، نیاز به ایمپلنت های بیشتر و در نتیجه هزینه‌های بیشتری دارید. به عنوان مثال، اگر فاصله بین سه یا چهار دندان مجاور را پر می کنید، ممکن است بتوانید از یک بریج استفاده کنید که فقط با دو ایمپلنت ثابت شده است که هزینه کلی را کاهش می دهد. دو ایمپلنت هزینه کمتری نسبت به چهار ایمپلنت جداگانه دارند زیرا ممکن است از سه یا چهار دندان مجاور پشتیبانی کنند.

بخوانید : ایمپلنت تمام فک

هزینه ایمپلنت تمام  فک در اصفهان

همانطور که می‌دانید هزینه ایمپلنت‌ های دندانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مختص شرایط هر بیمار است.  به دلیل روش های زیاد برای انجام ایمپلنت دندان، قیمت های زیادی برای جایگزینی دندان کامل وجود دارد. ایمپلنت دندان تکی گران تر است. با استفاده از این روش، دندانپزشک ممکن است برخی از دندان های بیمار را در صورتی که از سلامت خوبی برخوردار باشند، نجات دهد. برای این که بدانید کدام روش برای شما مناسب است باید با متخصص ایمپلنت در اصفهان مانند دکتر عاطفت مشورت کنید..

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.