مزایای بلیچینگ دندان ها در مطب دندانپزشکی

مزایای بلیچینگ دندان ها در مطب

مزایای بلیچینگ دندان ها در مطب دندانپزشکی

بسیاری از انواع روش های سفید کردن دندان ها در سال های اخیر رایج شده اند. اگرچه دندان های ما به طور کلی سفید هستند، مینای دندان می تواند سایه های زیادی داشته باشد و به مرور زمان تغییر رنگ یا لکه دار شود. دندان ها ممکن است به دلایل زیادی تغییر رنگ دهند که برخی از آنها در کنترل شما هستند و برخی از آنها در نتیجه آسیب یا بیماری هستند.

از گروهی از افراد پرسیده شد که بیشتر دوست دارند لبخند خود را به چه روشی بهبود بخشند؟ که رایج ترین پاسخ ها سفیدی دندان هایشان بود. به همین ترتیب، مشخص شد که تقریباً 90٪ از بیماران هنگام مراجعه به کلینیک دندانپزشکی درخواست سفید کردن دندان ها را دارند. بنابراین اگر اخیراً به سفید کردن دندان های خود فکر کرده اید، تنها نیستید.

اگر به اصلاح طرح لبخند در اصفهان از طریق سفید کردن دندان ها فکر می کنید، مطمئن شوید که همه چیز را در مورد این فرآیند و آنچه می توانید از آن انتظار دارید می دانید. همچنین باید با دندانپزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید کاندیدای مناسبی برای بلیچینگ در اصفهان هستید و بهترین روش سفید کردن را برای خود بیابید.

سفید کردن دندان ها به صورت حرفه ای یکی از درمان های مورد نیاز در کلینیک دندانپزشکی زیبایی اصفهان است.

سفید کردن دندان چگونه است؟

فرآیند سفید کردن دندان بسیار ساده است. بسته به محصول مورد استفاده و اینکه آیا سفید کردن را در خانه یا در کلینیک انتخاب می کنید، مراحل متفاوت خواهد بود. محصولات سفید کننده دندان حاوی یکی از دو سفید کننده دندان هستند: پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید. این مواد با شکستن لکه ها به قطعات کوچکتر و کاهش غلظت رنگ عمل می کنند که باعث درخشندگی دندان ها می شود.

گزینه های سفید کننده دندان

گزینه های درمانی زیادی برای سفید کردن دندان ها به صورت حرفه ای وجود دارد، از قبیل لمینت دندان اصفهان ، کامپوزیت دندان اصفهان . قبل از شروع هر درمانی حتما با دندانپزشک خود مشورت کنید. اکثر گزینه‌ هایی که به  سفید شدن دندان ها می رسد در یکی از سه دسته قرار می‌گیرند و از سفید کننده‌ های سطحی ملایم تا سفید کننده‌های قوی تر که می‌توانند عمیق ‌ترین لکه‌ ها را از بین ببرند، متفاوت است.

اگر به فکر انجام آن هستید، اما هنوز تصمیم نگرفته ‌اید، در این وبلاگ جدید مزایای بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی را به شما می‌گوییم که همه شک‌ های شما را برطرف می‌کند.

سفید کردن دندان ها در خانه

کیت های سفید کننده خانگی را می توان از کلینیک دندانپزشکی یا داروخانه ها بدون نسخه خریداری کرد. انواع مختلفی از کیت ها از جمله نوارهای سفید کننده، لاک ها و ژل ها وجود دارد. آنها اغلب حاوی پراکسید هستند که در سطح زیر مینای دندان را روشن می کند، اگر به طور منظم برای روزها یا هفته ها استفاده شود.

دندانپزشک شما می‌تواند یک پلاک سفید کننده مخصوص دندان های شما بسازد که بهتر از اسنپ اند اسمایل  یک ‌اندازه‌ای است که می‌توانید در فروشگاه ها خریداری نمایید. با استفاده از این پلاک سفارشی، طبق توصیه دندانپزشک، باید ژل سفید کننده را درون آن قرار دهید و آنها را برای مدت کوتاهی در طول روز یا شب روی دندان ها قرار دهید. اگر از پلاک یا قالب ها برای مدت طولانی استفاده می کنید، پراکسید موجود در ژل می تواند دندان ها و/یا لثه های شما را تحریک کند، بنابراین حتما از دستورالعمل های دندانپزشک خود پیروی کنید. این روش ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد، بنابراین اگه دوست دارید در سریعترین زمان به نتایج دلخواه خود برسید پیشنهاد می شود بلیچینگ در مطب را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : اسنپ آن اسمایل چیست
مزایای بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی

سفید کردن حرفه ای دندان

سفید کردن حرفه ای در کلینیک انجام می شود. سفید کننده های داخل مطب بسیار قوی تر از دو گزینه های خانگی هستند زیرا پراکسید بیشتری در محلول دارند. آنها می توانند رنگ دندان ها را سریعتر از روش های خانگی تغییر دهند.

سفید کردن در کلینیک حدود یک ساعت طول می کشد. برای کمک به محافظت از دهان در برابر پراکسید، بافت لثه با ورقه نازکی از آدامس یا ژل محافظ پوشانده می شود. گاهی اوقات از نور یا لیزر همراه با پراکسید استفاده می شود.

تفاوت بین سفید کردن دندان های حرفه ای و خانگی

چندین تفاوت اصلی بین سفید کردن دندان های خانگی و حرفه ای وجود دارد، اما بهترین گزینه به نتایجی که می خواهید به دست آورید و سلامت کلی دهان شما بستگی دارد.

زمان

مدت زمانی که برای سفید کردن دندان ها در خانه و مطب دندانپزشکی برای دستیابی به نتایج قابل مقایسه نیاز است، قابل توجه است. در مطب دندانپزشکی، 1 تا 2 ساعت طول می کشد تا دندان های 8 درجه سفید تر شوند، در حالی که در خانه 1 تا 2 روز طول می کشد تا دندان های شما 3 تا 6 درجه سفیدتر شوند.

هزینه

در حالی که کیت های خانگی از 200 هزار تومان قیمت دارند، سفید کردن دندان در کلینیک با توجه به هر فک قیمت داده می شود و الان ممکن است از 3000000 میلیون یا بیشتر باشد. مزیت اصلی سفید کردن حرفه ای این است که سفید کردن بسیار سریعتر از کیت ها و راه حل های خانگی اتفاق می افتد. با کیت های خانگی بسته به دندان ها و سلامت دهان شما می توانند نتایج متناقضی ایجاد شود.

فواید سفید کردن دندان ها

  1. لکه های دندان را از بین می برد

سفید کردن دندان یک درمان موثر برای کاهش و از بین بردن لکه های داخلی و خارجی دندان است.

  1. لبخند زیبایی شناسانه تر

یکی از تحسین شده ترین مزایای این روش این است که تصویر شخصی را بهبود می بخشد. از یک لبخند کسل کننده، به یک لبخند سفید روشن می رسیم که به کلیت تصویر کمک می کند و آن را جذاب تر می کند.

  1. صورت را جوان می کند

گذر زمان بر دهان ما نیز تأثیر می گذارد، زیرا دندان ها در طول سال ها سفیدی اولیه خود را از دست می دهند. سفید کردن دندان حرفه ای نه تنها برای لبخند، بلکه برای کل صورت نیز اثری جوان کننده دارد و ظاهر صورت را بهبود می بخشد.

  1. دوز خوبی از اعتماد به نفس

با مزایایی که به تازگی در مورد آن صحبت کردیم، جای تعجب نیست که افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس از پیامدهای این درمان باشد. داشتن لبخندی زیباتر و شاداب تر، به ما کمک می کند تا تصویر مورد نظر خود را به نمایش بگذاریم و امنیت ما تقویت شود. این نه تنها برای ما سودمند است، بلکه روابط کاری، شخصی و اجتماعی ما را نیز بهبود می بخشد.

  1. حفظ سلامت دهان و دندان

سفید کردن حرفه ای دندان به مینای دندان آسیب نمی رساند. علاوه بر این، برای کسانی که آن را انجام می دهند، معمول است که می خواهند مراقبت بیشتری از بهداشت دهان و دندان خود برای سفید نگه داشتن دندان های خود داشته باشند.

  1. برای همه مردم

این یک درمان توصیه شده برای همه است و عوارض جانبی ندارد. بدیهی است که ما همیشه در مورد سفید کردن حرفه ای صحبت می کنیم که توسط متخصصان یا تحت نظارت آنها انجام می شود.

  1. بدون درد است

یکی از مزایای بزرگ این است که بدون درد، ساده و موثر است.

  1. بسیار ارزان تر است

از دیگر مزایای بلیچینگ دندان ها این است که در مقایسه با سایر روش های سفید سازی دندان ها مانند روکش های دندانی و ونیر ها، بلیچینگ بسیار ارزان تر است، بنابراین بیشتر قابل دستیابی است. البته باید در نظر داشت زمانی که دندان ها مرتب باشند بلیچینگ انجام می شود در غیر این صورت از روش کامپوزیت، لمینت و …. استفاده می شود.
ما به شما بهترین متخصص زیبایی و ترمیمی،دکتر عاطفت را معرفی می کنیم که با بهره گیری از تخصص دندان پزشکی و هم چنین در شاخه تخصصی زیبایی سعی دارد بهترین لبخند را به شما هدیه دهد.

در مطب دکتر عاطفت متخصص زیبایی ما از بهترین و مرغوب ترین مواد بلیچینگ استفاده می کنیم، که لبخند شما را درخشان تر از همیشه می کند. همیشه به دستان با تجربه اعتماد کنید تا به شما کمک کنند واقعا لبخند بزنید. هم اکنون می توانید با تماس با ما نوبت خود را رزود کنید، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.