ماندگاری ایمپلنت دندان چقدر است؟

ماندگاری ایمپلنت دندان چقدر است؟

ماندگاری ایمپلنت دندان چقدر است؟

اگر دندان هایی دارید که به اندازه کافی آسیب دیده یا پوسیدگی داشته باشند، لازم است که آنها را از درمان کنید. هنگامی که دندان های شما از دست رفته یا آسیب دیده اند، خوردن میوه ها و سبزیجات، گوشت های سخت و میان وعده های نوشیدنی بسیار دشوار است.
دیگر گزینه های جایگزین دندان، مانند پروتزهای دندانی، محکم در محل قرار نمی گیرند و به همین دلیل اجازه نمی دهند که غذاهای خاصی بخورندمورد علاقه خود را بخورید.با این حال برای انجام ایمپلنت باید به متخصص آن مراجعه کنید. ما به شما دکتر عاطفت، بهترین متخصص ایمپلنت و لمینت دندان در اصفهان معرفی می کنیم.

ایمپلنت دندان در اصفهان بهترین جایگزینی دندان هایی است که از دست داده اید اما روش های مختلفی برای جایگزینی دندان ها وجود دارد. در گذشته، استفاده از بریج و دندان های مصنوعی تنها روش هایی بوده اند که مردم برای جایگزینی دندان های طبیعی خود از آن ها استفاده می کردند، ولی دندانپزشکان و متخصصان تصمیم گرفتند راه حلی دیگر نیز برای بیماران ارائه دهند و آن کاشت دندان ( ایمپلنت ) بود که با استقبال بیماران روبرو شد. ایمپلنت ها به اندازه دندان های طبیعی شما راحت بوده و ظاهری شبیه به آن ها دارند. آن ها، اغلب به عنوان گزینه جایگزین دندان به حساب می آید که می تواند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد. علاوه بر زیبایی، ایمپلنت در فضای دندان کشیده شده از کمیت( طول، عرض و قطر )استخوان نگهداری کرده و از تحلیل استخوان جلوگیری می نماید.

طول عمر ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان معمولا دائمی هستند و باید تا آخر عمر جایگزین مناسبی برای دندان های طبیعی شما باشند، ولی مواردی نیز بوده اند که در کاشت ایمپلنت به اندازه کافی موفق نبوده و داوطلب، دندان ایمپلنت خود را بعد از مدتی از دست داده است. دلایلی که می توان در این راستا عنوان کرد، عدم مراقبت های کافی و مستمر بعد از ایمپلنت توسط خود بیمار و یا عدم مراجعه به دندان پزشک است.

انواع ایمپلنت قبل و بعد از جایگزینی دندانها با ایمپلنت و روکشهای تمام سرامیکی

قبل و بعد از جایگزینی دندانها با ایمپلنت و روکشهای تمام سرامیکی

همانطور که مشخص است، طول عمر ایمپلنت های دندانی به عوامل مختلفی از جمله نوع ایمپلنت دندان، محل قرارگیری ایمپلنت دندان، سلامت دهان و دندان و عادات شما بستگی دارد. همچنین بستگی به این دارد که منظور شما از “ایمپلنت دندان” چیست. برای بسیاری از افراد، ایمپلنت دندان کل یعنی فیکسچر، اباتمنت و تاج.دندانپزشک شما به احتمال زیاد آن را متفاوت تعریف می کند. در واقع، ایمپلنت دندان فیکسچر و اباتمنت است.<این بخش با دوام و آلیاژ تیتانیوم سیستم بوده که به استخوان فک شما چسبانده شده است. دندانپزشکان می گویند که میزان موفقیت ایمپلنت بسیار بالاتر است.

سخن پایانی

در طول مشاوره اولیه برای ایمپلنت دندان لبخند خود را طراحی می کنید و دکتر عاطفت سلامت دهان و دندان شما را به طور کامل بررسی می‌کند تا مطمئن شود که ما هر کاری که می‌توانیم برای اطمینان از موفقیت لبخند جدید شما انجام می‌دهیم. در مطب دندانپزشکی ما، روش‌ های مدرن ارائه می‌ شود که می‌ تواند میزان موفقیت ایمپلنت‌های دندانی شما را افزایش دهد. پس در صورت وجود هرگونه سوال یا نگرانی در کلینیک ما حاضر می شوید تا بتوانیم قبل از انجام عمل شما به آنها رسیدگی کنیم.ما می خواهیم تجربه ایمپلنت دندان شما ثبات و دوام مورد انتظار پس از جراحی را برای شما فراهم کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.