بهترین نوع لمینت دندان

انواع روکش لمینت دندان و مقایسه هر یک از آن ها

مقدمه

لمینت دندان صفحه ای از جنس سرامیکی (چینی) یا کامپوزیت است که بدون تراش یا حداقل تراش برای آماده سازی سطح دندان های بیرونی قرار می گیرند. بهترین نوع لمینت دندان لایه ای است هم رنگ با دندان که برای اصلاح رنگ دندان یا اصلاح طرح لبخند استفاده می شود. بسیاری از افراد برای داشتن دندان های زیبا و یک دست و انجام لمینت دندان در اصفهان به دندانپزشک زیبایی مراجعه می کنند. دندانپزشک زیبایی با مشاهده دندان های بیمار تشخیص می‌دهد که کدام یک از انواع لمینت برای بیمار مناسب است. در استفاده از بهترین نوع لمینت دندان بر روی سطح دندان های خود می توانید لبخند زیباتری داشته باشید. اگر شما دندان هایی داشته باشید که از لحاظ ظاهری درست نباشد و یا بد شکل و بد رنگ باشند، هنگام صحبت کردن، فرد به جای توجه به صورت شما نظرش به دندان های شما جلب می شود، از این جهت بسیار مهم است که دندان های زیبا و خوش فرمی داشته باشید. در این محتوا ما قصد داریم در ارتباط با دلایل انتخاب بهترین نوع لمینت دندان توضیح دهیم.

انواع لمینت دندان

1- لامینیت سرامیکی ( چینی ): لمینیت سرامیکی یک روش مستقیم و از جنس سرامیک است که در لابراتورها ساخته می شوند، ظاهر زیباتری دارند و هم چنین ثبات رنگ بیشتری دارد و نسبت به لامینیت کامپوزیتی مقاوم ترند. هزینه لامینیت سرامیکی نسبت به روش های دیگر بیشتر است.

2- لامینیت کامپوزیت: لمینیت کامپوزیتی روش مستقیم است و در مقابل لامینیت سرامیکی قرار دارد که در مقابل آن تراش کمتری به دندان ها داده می شود و در مواردی که شرایط دندان ها مناسب باشد تراش داده نمی شود. لمینیت کامپوزیتی براق تر است و تنوع رنگی بیشتری دارد، هم چنین این روش نسبت به روش های دیگر ارزان تر است.

انواع لامینیت

لمینیت برای یک سری از افراد مناسب نیست: از قبیل کسانی که عادت به جویدن مواد سفت دارند یا دندان قروچه می کنند، بهداشت دهانی ضعیف دارند و هم چنین افرادی که مینای دندانهایشان ضخامت چندانی ندارد.

برای کسانی که دندانهایشان نامرتبی کم تری دارد و یا نامرتب بودن دندان هایشان به خاطر فک نیست می‌توانند به جای ارتودنسی از لمینیت استفاده کنند.

چه کسانی مایلند لامینیت دندان انجام دهند

1 کسانی که فاصله دندان هایشان زیاد است

2- کسانی دندان هایشان زرد یا بد رنگ است

3- نامرتب بودن دندان ها و یا اثرات ترک یا شکستگی دندان ها

4- افرادی که دندان هایشان را ترمیم کردند با این روش باعت استحکام دندان های خود می شوند

5- هم چنین افرادی که به درخواست خودشان از این روش برای اصلاح طرح لبخند استفاده می کنند.

تفاوت لمینیت و روکش

تفاوت لمینیت با روکش در این است که میزان تراشیدن دندان و آسیب به بافت دندان در لامینیت خیلی کمتر از روکش می باشد و حتی امکان دارد بعضی از دندان ها نیازی به تراش نداشته باشند و دکتر محمد عاطفت دندانپزشک زیبایی در اصفهان ، لامینیت را بدون تراش و در نهایت لزوم و یا نامرتبی بسیار دندان با حداقل تراش انجام می دهد و هزینه لمینیت کاملا متغیر است و نسبت به هر سال تعرفه ی جدید دارد، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.