طرح لبخند شامل چه درمان هایی است

طرح لبخند شامل چه درمان هایی است؟

طرح لبخند شامل چه درمان هایی است ؟

اصلاح طرح لبخند اصفهان یک درمان زیبایی است که بر روی بهبود ظاهر لبخند شما از طریق روش های خاصی مانند روکش دندان، باندینگ کامپوزیت دندان اصفهان ، سفید کردن دندان و کاشت دندان تمرکز دارد. افرادی که از مشکلات دندانی مانند پوسیدگی دندان، شل شدن دندان، لکه‌ها و پلاک باکتریایی رنج می‌برند، معمولاً این درمان اصلاحی را انتخاب می‌کنند. برخی از عواملی که برای این درمان در نظر گرفته می شوند عبارتند از: ظاهر صورت و رنگ پوست، بافت لثه و لب ها.

انواع روش های اصلاح طرح لبخند

  • اصلاح حد لثه ها و جراحی های زیبایی لثه
  • لمینت های سرامیک
  • ونیر کامپوزیت
  • بليچينگ (سفيد كردن دندان ها)

طراحی لبخند چه مشکلاتی را اصلاح می کند؟

  • فاصله بین دندان ها
  • نامرتبی و بهم ریختگی دندان های جلو
  • بدرنگی، تیرگی و زردی دندان ها
  • عقب-جلو بودن دندانها
  • دندان های کوتاه
  • شكل وفرم نا زيبا
  • دندان های بیش از حد بلند
  • نامتناسب بودن اندازه دندانها
  • لثه های نمایان (افرادی که در خندیدن لثه ها بیش از حد دیده می شوند)
  • دندانهای کوچک که در لبخند دیده نمی شوند

برخی از جنبه هایی که درمان طراحی لبخند با آنها روبرو می شود عبارتند از:

رنگ دندان – تغییر رنگ یا لکه دندان ممکن است شما را پیر و کسل کننده به نظر برساند، در حالی که مجموعه ای از دندان های روشن و خوش شکل لبخندی بی نقص را برای شما به ارمغان می آورد.

تراز و فاصله: دندان‌های شکسته و ناهموار یا دندان‌هایی که در بین آنها شکاف وجود دارد را می‌توان با کمک روکش‌های بهبود یافته مانند لمینت دندان اصفهان به طور یکنواخت تراز و صاف کرد.

دندان از دست رفته – در صورت از دست دادن یا ترک خوردن دندان، درمان کاشت و ایمپلنت دندان اصفهان را فراهم می کند که لبخندی مطمئن برای شما به جا می گذارد.

لب‌ها، لبخند و گونه‌های پرتر – این درمان نه تنها بر روی دندان‌های شما تمرکز می‌کند، بلکه باعث می‌شود لب‌ها و گونه‌های شما زیباتر به نظر برسند تا ظاهری زیبا داشته باشید.

تناسب دندان و خط لبخند – برای اینکه لبخند شما بی عیب به نظر برسد، متخصص ارتودنسی یا جراح زیبایی معاینه می کند که آیا دندان های شما متناسب هستند یا خیر. یا خط خنده خیالی که لبه های لب بالایی شما را دنبال می کند با انحنای لب پایین شما متناسب است.

طرح لبخند شامل چه درمان هایی است

یک یا چند دندان گمشده می تواند در ظاهر لبخند شما تاثیر منفی داشته باشد و خطر پوسیدگی دندان را افزایش دهد. دندان های گمشده را می توان با ایمپلنت های دندانی، پل ها یا پروتزهای جزئی جایگزین کرد که بخشی جدایی ناپذیر از زیبایی و سلامت دهان و دندان می شود.

چه کسانی واجد شرایط درمان هستند؟ (درمان چه زمانی انجام می شود؟)

درمان طرح لبخند مخصوصا برای کسانی که از مشکلات دهان و دندان مختلف مانند پوسیدگی دندان، شل شدن دندان، پلاک باکتریایی، لثه ضعیف و غیره رنج می برند توصیه می شود.

روش درمان شامل مراحل زیر است:

سفید کردن دندان و روکش های چینی – با کمک و استفاده از ابزار خاصی، جراح زیبایی دندان شما را سفید می کند، فاصله بین دندان های شما را می پوشاند، دندان شکسته یا تغییر رنگ داده را ترمیم می کند.

باندینگ دندانی- به استفاده از مواد کامپوزیت درجه بالا در جلوی دندان‌ها اشاره دارد و جایگزینی مقرون به صرفه به جای استفاده از روکش‌های چینی است.

درمان کانال ریشه – این تکنیک برای تمیز کردن عفونت از ریشه دندان شما استفاده می شود و با مواد کامپوزیتی پر می شود.

بریج دندانی – این به روشی برای پل زدن شکاف های بین دندان های شما در جایی که یا برداشته شده اند یا افتاده اند، اشاره دارد.

فناوری های مورد استفاده در درمان عبارتند از:

درمان عمدی کانال ریشه – برای ترمیم دندان بد پوسیده یا عفونی استفاده می شود که در آن عصب و پالپ برداشته می شود تا داخل دندان تمیز مجدد پر شود.

لیزر gingivectomy- ( جراحی جینجیو کتومی ) طول موج لیزر برای برش دقیق لثه برای نشانه های زیبایی پریودنتال استفاده می شود.

کم رنگ شدن لثه با لیزر – افراد اغلب با خونریزی لثه یا لکه های تیره روی لثه ناشی از ملانین مواجه می شوند. این فناوری لکه های تیره را از بین می برد یا روشن می کند و لثه های صورتی سالم را برای شما به ارمغان می آورد.

روکش های ضروری 3M- این روکش ها و بریج های زیرکونیا بدون فلز تمام سرامیک توسط پزشکان به شدت توصیه می شود زیرا نه تنها به ترمیم با کیفیت بالا کمک می کند بلکه دندان های شما را نیز تقویت می کند.

سخن پایانی

اصلاح طراحی لبخند یک روش دندان پزشکی است که به لحاظ هنری، لبخندهای طبیعی، سفید و زیبا را ایجاد می کند. طرح لبخند یک سرمایه گذاری مهم در ظاهر کلی شما است. به دلیل سایش، تراشه و تغییر رنگ دندان ها که به تدریج رخ دهد باعث می شود سن افراد بیشتر به نظر آید. با اصلاح طراحی لبخند می توانید دوباره لبخند بزنید.
هم چنین افرادی که از لبخندشان راضی نیستند به دندانپزشک زیبایی مراجعه می کنند و امروزه روش های متعدد دندانپزشکی برای زیباسازی دندان ها وجود دارد که از مواد و روش های پیشرفته استفاده می کنند و دکتر عاطفت دندانپزشک زیبایی اصفهان با بهره گیری از بهترین متدهای درمان و آخرین تکنولوژی ها در تلاش است سلامتی و زیباترین لبخندها را به شما هدیه دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.