سفید کردن دندان با لیزر

سفید کردن دندان با لیزر

سفید کردن دندان با لیزر

سفید کردن دندان ها با لیزر یکی از مدرن ترین روش های سفید کردن امروزی است. بسیار موثر است و یک سری مزایایی را ارائه می دهد که در این مقاله قصد داریم به تفصیل آنها را بیان کنیم. در مقالات تخصصی دندانپزشکی ما می توانید تمام مزایای سفید کردن دندان با لیزر را مطالعه نمایید.

با توجه به اینکه دندانپزشکی تحولات بسیار زیادی داشته است و پیشرفت های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است. باعث شده که خدمات متنوع و به روز دندانپزشکی بیشتر از قبل در دسترس مردم قرار بگیرد. یکی از خاص ترین و بهترین روش هایی که برای زیبایی دندان در مورد استفاده قرار م گیرد. بلیچینگ یا سفید کردن دندان با لیزر می باشد. این روش باعث افزایش زیبایی و آراستگی در افراد شده و اعتماد به نفس آن ها را نیز افزایش می دهد.

سفید کردن دندان چیست؟

قبل از هر چیز باید در نظر داشته باشید که سفید کردن دندان یک درمان دندانپزشکی است و به همین دلیل باید تحت نظر دندانپزشک باشد. اولین قدمی که باید بردارید این است که برای  معاینه به مطب دکتر محمد عاطفت دندانپزشک زیبایی مراجعه کنید.

بليچينگ دندان با ليزر یک درمان دندانپزشکی زیبایی بسیار موثر و سریع است. فقط در یک جلسه تقریباً یک ساعته دندان های تیره را روشن کنید. این مبتنی بر استفاده از لامپ های لیزر در کلینیک برای افزایش عملکرد عامل سفید کننده است. از نور لیزر برای فعال کردن ژل سفید کننده استفاده می شود که انرژی نور را جذب می کند و به مینای دندان نفوذ می کند تا اثر سفید کنندگی روی دندان ها را افزایش دهد.

دندانپزشک خوب در اصفهان

بلیچینگ دندان چیست؟

معمولاً دندان ها با مرور زمان و به دلایل مختلف مانند مصرف بیش از اندازه قهوه، تنباکو یا استعمال دخانیات دچار تغییر رنگ خواهد شد. بعضی از این لکه ها با استفاده از سفید کننده های دندان برطرف می‌ شود. اما ممکن است لکه‌ هایی وجود داشته باشند که پاک کردن آن ها کار آسانی نباشد یا اینکه بعضی افراد دندان های حساس داشته باشند و نتوانند از سفید کننده های دندان استفاده کنند. بنابراین دندانپزشک به آن ها بلیچینگ دندان را پیشنهاد می کند.

بلیچینگ دندان در واقع یکی از روش های اصلاح طرح لبخند در اصفهان به حساب می‌ آید که باعث می‌ شود دندان‌ های سفید و صدفی شکل داشته باشید‌ این کار با استفاده از مواد بسیار ویژه و خاصی انجام می گردد. یکی از مزیت‌ های بلیچینگ دندان آن است که نسبت به روش های دیگر مانند کامپوزیت یا لمینت عوارض کمتری دارد و آسیبی به مینای دندان وارد نخواهد کرد.

مواد مورد استفاده در بلیچینگ دندان:

برای انجام بلیچینگ در اصفهان از دو ماده شیمیایی به عنوان بهترین مواد اصلی بلیچینگ دندان استفاده می گردد، که در واقع پراکسید کربامید و پراکسید هیدروژن می باشد.

معمولاً دندانپزشکان از پراکسید هیدروژن در کلینیک های دندانپزشکی خود جهت سفید کردن دندان ها استفاده می کنند. اما ممکن است بعضی از افراد برای انجام این کار از پراکسید کاربامید استفاده نمایند که این ماده با تایید دندانپزشک در منزل استفاده می شود.

مواد بلیچینگ چگونه باعث سفیدی دندان می شود؟

گذر زمان باعث ایجاد رنگ هایی بر روی دندان می‌ شود که مواد بلیچینگ با نفوذ به ساختار کریستالی دندان باعث تجزیه شدن رنگدانه های دندان می شوند‌. روش سفید کردن با لیزر شامل استفاده از ژل پراکسید هیدروژن بر روی سطح دندان است. این ژل که توسط لیزر فعال می‌شود، رادیکال‌هایی را آزاد می‌کند که به مینای دندان نفوذ کرده و به مولکول‌های رنگدانه‌ای دندان – مسئول لکه‌ها و زرد شدن آن‌ها – می‌رسند و از طریق واکنش‌های ردوکس آنها را می‌شکنند. در نتیجه رنگ دندان ها تغییر می کند، سفیدتر و روشن تر می شود و لکه ها از بین می رود. اما دقت داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند و نباید با لثه یا پوست صورت بیمار تماس پیدا کنند.

درمان سفید کردن دندان فقط باید در کلینیک های مجاز انجام شود

این روش سفید کردن دندان باید فقط در کلینیک هایی انجام شود که مجاز به انجام آن هستند. در مطب دکتر عاطفت دندانپزشک اصفهان  ما یک لامپ LED خوب داریم که فرآیند فعال‌سازی را سرعت می‌بخشد و به ما امکان می‌دهد خدمات بهتری را به بیماران خود ارائه دهیم و به تجربه خوب آنها کمک کند.

مزایای سفید کردن دندان با لیزر

همانطور که اشاره کردیم، سفید کردن دندان با لیزر فواید و مزایای زیادی برای زیبایی لبخند شما دارد.

این یک روش بی ضرر و کم تهاجمی است که درمان آن دردناک نیست و نیازی به بیهوشی ندارد.

نتایج از همان لحظه اول مشاهده می شود. پس از یک جلسه، زیبایی لبخند شما بهبود یافته و دندان های شما سفیدتر و درخشان تر می شوند.

به لطف استفاده از لامپ نور سرد، نتایج بهتری به دست می‌آید و مدت زمان آن طولانی‌تر می‌شود.

به مینای دندان آسیب نمی رساند. بر خلاف آنچه تصور می شود، سفید کردن دندان با حذف رنگدانه های آغشته شده در دندان، سطح مینا را تمیز می کند. پس از درمان، مینای دندان دست نخورده باقی می ماند، نه خراب و نه آسیب دیده است.

مراقب سلامت دهان و دندان باشید. سفید کردن دندان های حرفه ای یک درمان موثر بلند مدت است و بیماران تمایل دارند بهداشت دهان و دندان خود را برای مراقبت از دندان های سفیدتر خود بهبود بخشند.

تصویر و اعتماد به نفس را بهبود می بخشد. یک لبخند کسل کننده می تواند کل تصویر را زشت کند. بنابراین، یک لبخند سفید روشن چهره را درخشان می کند و ظاهر را بهبود می بخشد. این باعث افزایش اعتماد به نفس و امنیت شما می شود.

چگونه پس از این درمان از دندان های خود مراقبت کنیم؟

مهم‌ترین چیز این است که بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید، چه دندان‌های سفید کرده باشید یا نه. علاوه بر این، باید در نظر داشته باشید که خمیردندان هایی که در بهداشت روزانه دندان شما استفاده می شوند، حاوی رنگدانه هایی نیستند که بتوانند مینای دندان شما را لکه دار کنند.

مهم است که در روزهای بعد از سفید کردن، از نوشیدنی ها و مواد غذایی تیره یا سیگار استفاده نکنید، زیرا در این روزها دندان ها بیشتر پذیرای رنگدانه ها هستند. از چای، قهوه، نوشیدنی های گازدار، شکلات و رنگ های خوراکی خودداری کنید.

به طور خلاصه، سفید کردن دندان با لیزر بدون شک سریع ترین و موثرترین راه برای دستیابی به دندان هایی سالم و زیبا است. سلامت دندان ها شرط ضروری برای داشتن یک لبخند زیبا است. ما در دندانپزشکی زیبایی اصفهان علاوه بر سفید کردن دندان، درمان های زیبایی مانند لمینت دندان در اصفهان ، کامپوزیت دندان در اصفهان و … را برای افزایش زیبایی انجام می دهیم.

ما یک تشخیص قبلی را انجام می دهیم تا بهترین راه حل را برای مشکل شما پیدا کنیم. اگر سوالی دارید، با ما تماس بگیرید و برای تشخیص خود در بهترین کلینیک دندانپزشکی اصفهان وقت بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.