روش های انجام بلیچینگ

روش های انجام بلیچینگ

روش های انجام بلیچینگ

با افزایش سن دندان های طبیعی  شروع به تیره شدن می کنند که عمدتا به دلایل انقباض پالپ یا عصب دندان، سایش مینای دندان، رژیم غذایی، عادات بد یا …. می توانند تیره شوند. بنابراین باید به فکر راه حلی برای از بین بردن این تیرگی ها بود. در اینجا درمانی مطرح می شود که بسیار کاربردی است و طرفدارن زیادی دارد، بلیچینگ.

بلیچینگ چیست

سفید کردن دندان یا بلیچینگ یک درمان طراحی لبخند اصفهان است که زیبایی بسیار محافظه کارانه به دندان طبیعی می دهد که به لطف آن می توان تن رنگ دندان ها را تغییر داد، رنگی جوان تر و روشن تر در دندان های مسن به دست آورد و درخشش طبیعی را به آن بازگرداند. خمیر دندان به طور خلاصه، این یکی از موثرترین روش ها برای دستیابی به دندان های سفید کامل است، اما درمانی کامل کننده نیست که بتواند نتایج خارق العاده ایی داشته باشد. به همین دلیل ما در ادامه مقاله انواع روش های سفید کردن دندان را به طور کامل توضیح داده ایم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

روش های سفید کردن دندان یا انجام بلیچینگ

سفید کردن دندان به یکی از پرتقاضاترین درمان های زیبایی تبدیل شده است زیرا لبخند زیبا و سفید یکی از بهترین درمان ها محسوب می شود.

بیماران بیشتری به مطب دکتر محمد عاطفت مراجعه می کنند و در مورد این نوع درمان سؤال می کنند، اما هنوز شک و تردیدهای زیادی در مورد آن وجود دارد. دکتر عاطفت دندانپزشک زیبایی اصفهان در این زمینه تخصص کافی دارد، و شما را در مورد انواع درمان ها و بهترین تکنیک برای به نمایش گذاشتن دندان های بی نقص مطلع می کند.

انواع روش سفید کردن دندان

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که سلامتی مهمترین چیز است. قبل از شروع سفید کردن، باید مطمئن شوید که دهان سالم است، خرابی یا هر نوع بیماری دیگری در آن وجود ندارد.

نکته دوم که کم اهمیت نیست این است که بدانید بلیچینگ دندان اصفهان یک درمان دندانپزشکی است. این تنها جنبه زیبایی ندارد و باید تحت نظارت متخصصان باشد تا به نتایج مورد انتظار شما دست یابد و هیچ عارضه ای برای شما پیش نیاید.

اگر شكل و فرم دندان هایتان صاف و منظم است و فقط رنگ آن اذيتتان مى كند مى توانيد با بليچينگ، دندان خود را سفيد و درخشان كنيد. بليچينگ درمانى است كه در آن بد رنگي ها و رنگدانه هايى كه به مرور زمان باعث تغيير رنگ دندان ها شده را برطرف مى كند و یکی از محبوب ترین روش های دندانپزشکی زیبایی است زیرا می تواند دندان های شما را تا حد زیادی بهبود دهد. در ادامه انواع روش های مختلف از سفید کردن دندان وجود دارد:

سفید کردن در کلینیک دندانپزشکی

این تکنیک بیشترین تقاضا را دارد. درمان را می توان از طریق نور led در جلسات تقریباً 45 دقیقه ای انجام داد.  این یک تکنیک ساده است اما نیاز به حضور یک تیم پزشکی تخصصی دارد زیرا بافت های نرم (زبان، لثه و کام) باید ایزوله شوند. یک ژل سفید کننده فرموله شده با پراکسید هیدروژن اعمال می شود و با نور LED فعال می شود. نور فرآیند سفید کردن را سرعت می بخشد و نتایج بهبود می یابد.

روش های انجام بلیچینگ

سفید کردن دندان با استفاده از اسپلینت

این یک درمان دندانپزشکی برای سفیدتر کردن دندان در خانه است. این بدان معنا نیست که شما نظارت متخصص را ندارید. ضروری است که کل فرآیند تحت نظر یک تیم دندانپزشکی باشد. برای انجام این درمان به چند قالب دندان نیاز دارید که با آن یک اسپلینت پلاستیکی ساخته شود. در آن، ژل سفید کننده به هر دندان اعمال می شود. دندانپزشک کسی است که زمان گذاشتن اسپلینت و تعداد کل روزها را تعیین می کند.

سفید کننده مخلوط

سفید کردن LED را با درمان خانگی ترکیب کنید. با این تکنیک نتایج ماندگارتری به دست می آید و همچنین سفیدی دندان های شما تا 10 درجه کاهش می یابد  که کامل ترین سفید کننده است.

سفید کننده داخلی

این نوع خاصی از سفید کننده برای اندودنتیکس است. هنگامی که تحت کانال ریشه قرار می گیرید، دندان های شما ممکن است رنگ خود را از دست بدهند زیرا فاقد عصب هستند، بنابراین عروق خود را از دست می دهند. در این مورد، یک روش سفید کننده داخلی همیشه برای بازگرداندن رنگ آن به دندان از طریق تکنیک های توسعه یافته توسط متخصصان انتخاب می شود. مانند استفاده از کامپوزیت برای پر کردن دندان.

درمانهای خانگی

سفید کننده های خانگی، سفید کننده هایی هستند که می توان آنها را در داروخانه ها یا روش های دیگر خریداری کرد، اما توصیه یا موثر نیستند. در برخی موارد می‌توانند برای مینای دندان‌ها مضر باشند، به بافتی که آنها را احاطه کرده آسیب بزنند، حتی دندان‌ها را خورده کنند. قبل از انتخاب این گزینه با ما مشورت کنید.

بیشتر بخوانید: سفید کردن خانگی دندان ها

مزایا و معایب سفید کردن دندان ها به روش های مختلف

قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام سفید کننده برای شما مناسب است، بهتر است مزایا و معایب هر یک از آنها را بدانید تا گزینه های مختلف را بسنجید.

سفید کردن با نور LED راحت ترین نوع درمان است. پس از استفاده، نیازی به قالب یا استفاده از هیچ محصولی در خانه ندارید. علاوه بر این، این یک تکنیک طولانی مدت است. اگر دستورالعمل های دندانپزشک رعایت شود و بهداشت دهان و دندان به درستی رعایت شود، بین دو تا هفت سال طول دوام دارد.

بزرگترین عیب این است که گاهی اوقات بیمار متوجه می شود که در جلسه اول به نتایجی که می خواهد نمی رسد. جلسات را می توان تا زمانی که رنگ مورد نظر به دست آمد تکرار کرد. مخصوصاً در مورد افرادی که دندان هایشان زرد شده در طول سال ها یا دخانیات بیشترین تاثیر را دارد.

سفید کردن دندان در خانه از طریق اسپلینت یک تکنیک بی ضرر است و هیچ خطری برای دندان شما ندارد. بسیار موثر است و تنها در چهار هفته می توانید سفیدی طبیعی دندان های خود را تا چهار درجه کاهش دهید. علاوه بر این، با انجام آن در خانه مجبور نیستید دائماً به کلینیک مراجعه کنید و در زمان صرفه جویی می کنید.

یکی از معایب این درمان این است که ممکن است کمی در دندان ها حساسیت داشته باشید که پس از درمان از بین می رود. و برای قرار دادن صحیح اسپلینت ها و زمان مشخص شده باید بسیار پیگیر باشید.

روش سفید کننده مخلوط موثرترین است. سریع تربن زمان را تضمین می کند و در طول زمان ماندگاری بیشتری دارد. ترکیب اسپلینت ها با نور LED نتایج باورنکردنی است.

چگونه بهترین تکنیک سفید کننده را انتخاب کنیم؟

تصمیم گیری همیشه آسان نیست زیرا علاوه بر مزایا و معایب، به عوامل دیگری مانند قیمت یا زمانی که می خواهید به نتیجه برسید نیز باید توجه شود.

به مطب بهترین دندانپزشک متخصص لمینت در اصفهان مراجعه کنید، تیم متخصص ما در زیبایی شناسی دندان بررسی می کنند، ببینید که دهان شما سالم است و می تواند از سفید کردن پشتیبانی کند. سپس بسته به رنگ دندان‌هایتان، بهترین گزینه برای شما و ترجیحات شما پیشنهاد خواهد شد.

پس از صحبت با ما مطمئن خواهید شد که روش ها برای شما یا سلامتی شما مضر نیستند. شما آرام خواهید بود که هیچ گونه عارضه ای پیش نیاید و در صورت بروز چنین مشکلی از پشتیبانی کامل ایمپلنتوستتیک برخوردار خواهید بود تا هیچ اثر مضری برای سلامتی شما نداشته باشد.

ما یک تیم فوق العاده متخصص در زیبایی دندان هستیم که سفیدی را به لبخند شما باز می گرداند. همین حالا با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.