بلیچینگ دندان چه تاثیری بر روی دندان ها و طرح لبخند دارد

بلیچینگ دندان چه تاثیری بر روی دندان ها و طرح لبخند دارد؟

بلیچینگ دندان چه تاثیری بر روی دندان ها و طرح لبخند دارد ؟

با گذشت سال ها، دندان ها رنگ طبیعی خود را از دست می دهند و تیره می شوند. خوردن غذاهایی که دندان ها را لکه دار می کنند، مانند قهوه، نوشابه، یا سیگار کشیدن نیز می تواند دندان های ما را لکه دار کنند. دندان ها همچنین می توانند پس از ضربه یا آسیب داخلی تیره شوند. راه حلی برای بازیابی سایه روشن تر از دندان ها و درخشندگی لبخند از طریق درمان زیبایی،  دندانپزشکی بلیچینگ دندان اصفهان است.

دکتر محمد عاطفت، از کلینیک دندانپزشکی زیبایی اصفهان توضیح می دهد: “هر بیمار در سن قانونی با سلامت پریودنتال خوب می تواند سفید کردن یا بلیچینگ دندان را انجام دهد.” او می افزاید: «اگرچه به دلیل یک موضوع فیزیولوژیکی دندان، در بیماران جوان این اثرات بیشتر از افراد مسن قابل مشاهده است.

سفید کردن دندان چیست؟

سفید کردن دندان یک درمان دندانپزشکی متعلق به حوزه زیبایی شناسی دندان است که هدف اصلی آن شفاف سازی تون دندان های ما یا بازیابی رنگ از دست رفته است، همچنین به ما امکان می دهد لکه ها را از بین ببریم، همه اینها به زیباتر شدن اصلاح طرح لبخند اصفهان و ارائه آن کمک می کند. با ظهور جدیدترین فناوری دندانپزشکی، ما روش های درمانی سفید کننده پیشرفته ای را داریم که نتایج قابل اعتماد و طولانی مدتی را ارائه می دهد.

دندان ها ممکن است زرد به نظر برسند زیرا مینای دندان که رنگ طبیعی دندان های شما را منعکس می کند می تواند لکه دار شود یا عاج که سطح داخلی دندان است، دندان ها را لکه دار و زرد می کند. دلایل تغییر رنگ دندان متفاوت است. اگرچه می توان از بسیاری از علل پیشگیری کرد، اما برخی از آنها تحت کنترل نیستند.

مزایای بلیچینگ دندان

بلیچینگ ( سفید کردن دندان ) باعث می شود دندان ها سفید شوند و لکه ها و زردی آن ها از بین برود . بلیچینگ یکی از محبوب ترین روش های دندانپزشکی زیبایی است زیرا می تواند دندان های شما را تا حد زیادی بهبود دهد. اکثر دندانپزشکان سفید کردن دندان را انجام می دهند.

بلیچینگ دندان چه تاثیری بر روی دندان ها و طرح لبخند دارد

نشان داده شده است که بین دندان های ناسالم و لثه ها، مشکلات جدی و سلامت جسمی مانند سکته مغزی، مشکلات قلبی عروقی، پنومونی باکتریایی و افزایش خطر مشکلات در دوران بارداری وجود دارد. سفید کردن دندان ها توسط دندانپزشک ، کمک می کند تا پلاک ساخته شده و هم چنین میکروب هایی که بین دندان های شما پنهان شده است را از بین ببرد، که به شدت می تواند به کاهش خطر ابتلا به مشکلات جدی سلامت ناشی از بهداشت دهان کمک کند.

روش های زیادی برای بهبود لبخند شما وجود دارد، اما یکی از ارزان ترین و در عین حال موثر ترین روش، بلیچینگ است. سفید کردن دندان یکی از رایج ترین روش های زیبایی است که به شما امکان می دهد نتیجه فوری را ببینید.

راه های مختلفی برای سفید کردن دندان ها، از جمله محصولات بدون نسخه وجود دارد. با این حال، برای بهترین نتایج، بهتر است به دندانپزشک خود مراجعه کنید. محصولات سفید کننده دندان که توسط دندانپزشک شما انجام می شود، ایمن تر هستند و نتایج سریع تری نسبت به محصولات بدون نسخه دارند. دندانپزشک شما ممکن است از روش های مختلفی نظیر دستگاه های لیزر سفید کننده یا ژل پر شده یا ترکیبی از تکنیک های سفید سازی استفاده کند، روش دقیق آن بستگی به درجه تغییر رنگ دندان های شما دارد.

انواع بلیچینگ دندان

سفید کردن دندان یک درمان مقرون به صرفه، آسان، ایمن و موثر است. همانطور که دو نوع علت در رابطه با تیره شدن دندان ها وجود دارد، سفید کننده نیز دو نوع است.

بلیچینگ اکسترنال پرکاربردترین نوع آن است و از آن روی دندان های حیاتی استفاده می شود: در مواردی که قبلاً عمل ریشه انجام نشده است (عصب از بین رفته است) روی دندان انجام می شود و به نوبه خود دو حالت کاربرد دارد.

روشی که در خانه انجام می‌شود یا سفید کردن سرپایی نیز نامیده می‌شود، قبلاً اندازه ‌گیری قوس‌ های دندانی انجام شده است، این به ما امکان می‌دهد تا اسپلینت‌هایی کاملاً متناسب با دندان‌هایمان ساخته شود، برای استفاده از ماده سفید کننده که می‌تواند پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید باشد. غلظتی که بین 10 تا 30 درصد متغیر است. استفاده از اسپلینت ها در شب برای هفته ها خواهد بود، این نوع سفید کردن محدود تر از سفید کردن در کلینیک توسط متخصص است. اگرچه انجام آن یک تکنیک بسیار ساده و راحت است.

نوع دیگری از سفید کردن خارجی که به عنوان موثرتر از آن نام بردیم، این است که در کلینیک توسط متخصص انجام می شود، استفاده از پراکسید هیدروژن یا کاربامید با فعال کردن نور LED است، نور سردی که منجر به حساسیت نمی شود. دندان ها، این یک فرآیند کاملاً بدون درد است که نتایج بسیار بیشتر و سریع تری به دست می آورد. به طور کلی، مدت زمان یک ساعت است، پس از این جلسه می توانید تغییرات را مشاهده کنید.

ما به شما بهترین متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی، دکتر عاطفت را معرفی می کنیم که با بهره گیری از تخصص دندان پزشکی و هم چنین در شاخه تخصصی زیبایی سعی دارد بهترین لبخند را به شما هدیه دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.