سپردن ایمپلنت به متخصص زیبایی و ترمیمی دندان

چرا ایمپلنت را باید به متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی بسپارید؟

چرا ایمپلنت را باید به متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی بسپارید؟

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که آیا برای انجام ایمپلنت دندان به متخصص زیبایی مراجعه کنند یا متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان. در پاسخ باید گفت که متخصص زیبایی دندان اصفهان بهتر است زیرا متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در این کار تخصص دارند و به نوعی هنر و خلاقیت، چاشنی حرفه خود می کنند. به دلیل مهارت ویژه ای که دارند به اصلاح طرح لبخند و بهبود ظاهر صورت شما بیشتر توجه دارند و در نهایت می توانند لبخند زیبا و ماندگار به شما هدیه  دهند. متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی به نوعی ترکیبی از علم و هنر است.

از روش های تخصصی این دندانپزشک: انواع روکش ها، بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها، ایمپلنت، لامینیت و کامپوزیت ونیر است.

قرار دادن ایمپلنت دندان معمولا شامل مراحل زیر است:

1-مشاوره اولیه: دندانپزشک مورد نظر دهان شما را جایی که قرار است ایمپلنت قرار بگیرد به طور کامل بررسی می کند و با اشعه ایکس یا تصاویر سه بعدی، گزینه های مختلف ایمپلنت را مورد بحث قرار می دهد و برنامه ای برای عمل جراحی ایمپلنت را ارائه می دهد.

2-قرار دادن ایمپلنت دندان: در مرحله بعدی، ایمپلنت دندان در استخوان فک شما قرار می گیرد. هرچند تجربه هر بیمار متفاوت است اما اکثر افراد می بینند درد و ناراحتی کمتری نسبت به آنچه انتظار داشتند، دارند و معمولا روز بعد از عمل جراحی نیاز به استراحت ندارند و دوباره شروع به کار می کنند.

برای حفظ راحتی شما می توان بیهوشی موضعی یا آرامبخش مطابق با روش دندان پزشک انجام شود. ناراحتی جراحی پس از ایمپلنت شبیه به هر جراحی دیگر دندان است. ممکن است شامل تورم، کبودی، خونریزی جزئی و یا درد باشد.

همانطور که شما بهبود می یابید، ایمپلنت و استخوان شما در یک فرایند با یکدیگر رشد می کنند و پایه قوی و پایدار برای جایگزینی دندان ها را تشکیل می دهند.

 

لمینت دندان اصفهان

در طول این روند بهبودی، که می تواند تا چند ماه طول بکشد، شما به زندگی عادی خود ادامه می دهید. برای چند هفته اول، باید مراعات غذایی داشته باشید تا مطمئن شوید که ایمپلنت شما به درستی درمان شده است.

3-سفارشی کردن و پیوستن دندان های جدید: پس از بهبودی لثه، دندانپزشک ایمپلنت دندان شما را از دهان و دندان های باقی مانده خود به دندان های مصنوعی خود سفارشی می کند.

این دندان ها  که می تواند یک تاج دندان مصنوعی، پل یا پروتز ایمپلنت یا دندان مصنوعی با دندان های متعدد جایگزینی باشد به انتهای آن متصل می شود. اگرچه آن ها ناپدید نمی شوند، دندان های جدید شما به مراقبت و تمیز کردن به عنوان دندان های طبیعی خود نیاز دارند.

4-مدت زمان درمان: بسته به تعداد و نوع ایمپلنت ها و دندان های جایگزینی که استفاده می شود، کل مدت زمان درمان می تواند سه تا نه ماه طول بکشد.

سلامت دندان بخشی جدایی ناپذیر از رفاه عمومی بدن و روح انسان است. ما با ارائه مراقبت های دندانپزشکی بی نظیر، به بیماران خود کمک می کنیم که لبخند خود را به دست آورند و محافظت کنند و هم چنین بهتر است برای انجام ایمپلنت به متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی مراجعه کنید، ما به شما دکتر عاطفت بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی را معرفی می کنیم.

دکتر محمد عاطفت بهترین متخصص ایمپلنت و لمینت دندان در اصفهان علاوه بر ارائه خدمات تخصص دندانپزشکی برای بهبود سطح سلامت دندان، در شاخه دندانپزشکی تخصصی ترمیمی و زیبایی، با رفع مشکلات و ناهنجاری ها و نازیبایی های دندان سعی دارد به افراد مراجع کننده لبخندی زیبا و ماندگار هدیه دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.