ایمپلنت بدون جراحی در اصفهان

ایمپلنت بدون جراحی در اصفهان

بعضی از افراد از جراحی ایمپلنت دندانی به علت درد پیش بینی شده نا امید شده اند اما امروزه بدون نیاز به هرگونه برش و دوخت، امکان کاشت دندان به صورت کامپیوتری وجود دارد! قرار دادن ایمپلنت های دندانی بدون جراحی در حال حاضر امکان پذیر است به لطف تکنولوژی پیشرفته که اجازه می دهد تا ایمپلنت های دندانی بدون برش و یا جراحی های بزرگ با یک دوره بهبودی طولانی فراهم شود.

این نوع ایمپلنت برای کسانی که به خارج از کشور سفر می کنند، مزایای بسیاری دارد و دیگر به سفر دوم برای تکمیل ایمپلنت ها لازم نیست. این روش سریع ترین و موثرترین سیستم ایمپلنت دندان در اصفهان است.

با استفاده از این تکنیک، ایمپلنت ها برای بیمار بسیار سریع تر و آسان تر می شوند که نباید بعد از عمل، طولانی مدت رنج ببرند و فقط در 24 ساعت بعد به زندگی عادی بدون ناراحتی یا زخم شدن دهان خود بر می گردند.

ایمپلنت های ساخته شده بدون جراحی به جراحان ما اجازه می دهد تا قبل از لمس دهان بیمار، کامپیوتر جراحی مجازی را انجام دهند، سپس می توان عمل جراحی را ساده کرده و ایمپلنت های دندانی را با موفقیت انجام داد. لثه ها نیازی به برش ندارند و هیچ بخیه ای وارد نمی شوند، بنابراین زمان بهبودی بیمار، درد و ناراحتی کمتر است.

مزایای ایمپلنت بدون جراحی در اصفهان

در میان بسیاری از مزایای ایمپلنت دندان بدون جراحی شامل:

  1. جراحی دقیق، ایمن و قابل پیش بینی
  2. درمان ایمن و قابل پیش بینی
  3. کاهش مدت زمان درمان
  4. ناراحتی کم تر پس از عمل
  5. بدون برش یا بخیه مورد نیاز است که در نتیجه یک روش دوستانه برای بیمار است.

اگر از انجام ایمپلنت می ترسید و به دنبال ایمپلنت بدون جراحی در اصفهان هستید ما به شما دکتر عاطفت بهترین متخصص ایمپلنت و لمینت دندان در اصفهان را معرفی می کنیم.

آیا ایمپلنت بدون جراحی برای همه نیاز است؟

هنگامی که یک دندان از حفره دهان خارج می شود یا از بین می رود، سلامت کلی و سبک زندگی مختل می شود. افراد برای مشکلات مختلف دندانی مانند پوسیدگی دندان، بیماری لثه، ضربه، قرار دادن پروتز دندان و غیره به کشیدن دندان (درآوردن دندان) نیاز دارند.  اگر به دنبال کاشت ایمپلنت دندانی هستید، مهم است که از تمام مراحل احتمالی که ممکن است قبل از انجام ایمپلنت دندان لازم باشد، بدانید. یکی از این روش ها لیفت سینوس است که به عنوان ایمپلنت دندان با جراحی کاربرد دارد.

ایمپلنت بدون جراحی در اصفهان

آیا به لیفت سینوس نیاز دارم؟

اگر به دلیل از دست دادن دندان یا بیماری پریودنتال استخوان فک بالایی خود را از دست داده اید، ممکن است به لیفت سینوس نیاز داشته باشید. اگر قبلاً جراحی سینوس انجام داده اید که استخوان زیادی برداشته است، لیفت سینوس نیز ممکن است ضروری باشد. دندانپزشک شما معاینه کامل دندان ها و فک های شما را انجام می دهد تا مشخص شود که آیا لیفت سینوس لازم است یا خیر. برای ارزیابی ارتفاع استخوان در فک بالا و تعیین اینکه آیا فضای کافی برای کاشت ایمپلنت های دندانی وجود دارد یا خیر، از دهان شما عکس اشعه ایکس می گیرند. لیفت سینوس معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود، اگرچه اگر در مورد این عمل مضطرب هستید ممکن است از آرامبخش استفاده شود.

عمل جراحی ایمپلنت دندان در اصفهان معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد. در طول این عمل، دندانپزشک شما برشی در بافت لثه شما ایجاد می کند. سپس یک سوراخ کوچک در استخوان ایجاد می کنند و پیوندی از مواد استخوانی را در سوراخ قرار می دهند. استخوان پیوند شده در نهایت با استخوان موجود ترکیب می شود و حفره سینوس را بلند می کند و پایه ای محکم برای ایمپلنت های دندانی ایجاد می کند.

بسیار مهم است که قبل از کاشت ایمپلنت در مورد جراحی سینوس بدانید. سپس می توانید به دندانپزشک خود مراجعه کنید تا متوجه شوید که آیا به آن نیاز دارید یا خیر. با این حال، هنگامی که صحبت از جراحی می شود، عمل لیفت سینوس توسط دندانپزشکان متخصص مانند جراحان دهان و دندان یا پریودنتیست یا متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان انجام می شود.

چه کسانی به لیفت سینوس نیاز دارند؟

ایمپلنت یکی از رایج ترین درمان های اخیر بوده است. با این حال، نمی توان گفت که ایمپلنت دندان در اصفهان یک روش ساده است. همانطور که می دانید، ایمپلنت های دندانی در استخوان های فک قرار می گیرند. متأسفانه، برخی از افراد به دلیل از دست دادن دندان یا از دست دادن استخوان، استخوان فک سالمی ندارند. به این افراد توصیه می شود قبل از کاشت ایمپلنت، سینوس لیفت را انجام دهند. با لیفت سینوس، جراح فضای بیشتری را برای کار روی استخوان ها باز می کند. از این رو، استخوان های شما می توانند از ایمپلنت ها قوی تر و راحت تر حمایت کنند.

ایمپلنت بدون جراحی در اصفهان

سخن پایانی

ایمپلنت دندان بدون جراحی در اصفهان یکی از رایج ترین روش های درمانی امروزی است، اما برخی موارد استثنایی ممکن است نیاز به جراحی لیفت سینوس قبل از ایمپلنت دندان وجود داشته باشند. اگرچه امروزه این جراحی در بسیاری از کلینیک ها انجام می شود، اما هنوز نکاتی وجود دارد که ممکن است در مورد آنها ندانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.