تاثیر ایمپلنت در زیبایی

تاثیر ایمپلنت در زیبایی

تاثیر ایمپلنت در زیبایی

همانطور که می‌دانید دندان‌ها تاثیر زیادی در زیبایی فرد و داشتن یک لبخند زیبا و متناسب دارد. از بین رفتن یک دندان یا بسیاری از دندان ها می تواند تاثیر بسیار منفی بر سلامت کلی شما داشته باشد و حتی امکان دارد هنگام غذا خوردن، لبخند زدن و صحبت کردن با دیگران احساس بدی کنید.

امروزه با پیشرفت‌های روز به روز علم دندانپزشکی دیگر این مشکل وجود نخواهد داشت زیرا که ایمپلنت های دندانی بهترین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته و یا آسیب دیده هستند. از لحاظ قدرت، ثبات و زیبایی شناسی، هیچ درمان دیگر بهتر از ایمپلنت دندان اصفهان نیست.

از تاثیر ایمپلنت در زیبایی این است که با جایگزین کردن یک دندان یا چند دندان به وسیله ایمپلنت های دندانی می توانید چهره تان را بهتر کنید و اگر دندان های شما از بین رفته است ایمپلنت به شما کمک می کند لبخند بزنید، به راحتی صحبت کنید و هم چنین اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

چرا ایمپلنت دندان اهمیت زیادی دارد؟

از دست دادن دندان شدیدترین عارضه دندانی است که می تواند لبخند را تحت تاثیر قرار دهد. از دست دادن دندان عملکرد دهان را به خطر می اندازد، ساختار دهان را تهدید می کند، دندان های باقی مانده را در برابر مشکلات سلامت دهان آسیب پذیر می کند و از زیبایی لبخند می کاهد. تنها راه برای جلوگیری از این عواقب، جایگزینی دندان های از دست رفته در اسرع وقت است و بهترین راه برای انجام این کار کاشت دندان است. ایمپلنت‌ های دندانی پایه‌ های تیتانیومی کوچکی هستند که با جراحی در استخوان فک کاشته می‌ شوند تا جایگزینی قوی، بادوام و دائمی برای دندان‌ های از دست رفته در اختیار بیماران قرار دهند. 

تفاوت ایمپلنت دندان

گزینه‌ های مختلفی برای درمان از دست دادن دندان و بازسازی لبخند وجود دارد، اما ایمپلنت‌های دندانی با تمام روش‌ های سنتی‌ تر درمان از دست دادن دندان، مانند بریج‌ های دندانی و دندان مصنوعی متفاوت هستند. ایمپلنت دندان در اصفهان تنها درمان از دست دادن دندان است که از دست دادن کل دندان را برطرف می کند. در حالی که سایر درمان های ترمیمی دندان جایگزین تاج دندان برای بازگرداندن عملکرد و زیبایی لبخند می شوند، ایمپلنت های دندانی در استخوان فک قرار می گیرند تا به عنوان ریشه دندان مصنوعی عمل کنند. این تفاوت ایمپلنت های دندانی را از سایر روش های درمان از دست دادن دندان متمایز می کند و به بیماران اجازه می دهد از مزایای متعددی بهره مند شوند که منحصر به درمان ایمپلنت دندان است.

ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت های دندانی در دهه های مختلف برای جایگزینی دندان ها یا ایمن سازی پروتز دندان استفاده می شود و به حدی طبیعی هستند که ممکن است فراموش کنید که دندان (یا دندان ها) را از دست داده اید. ایمپلنت های دندانی پیچ و مهره های تیتانیوم یا سیلندر هستند که به صورت جراحی وارد استخوان فک می شوند و به وسیله تحریک استخوان فک، به عنوان یک ریشه دندان مصنوعی عمل می کنند. ایمپلنت های دندانی سازگار با بافت بدن است و این ساختار دائمی اجازه می دهد تا مانند دندان طبیعی عمل کند.

دکتر محمد عاطفت متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان علاوه بر ارائه خدمات تخصص دندانپزشکی برای بهبود سطح سلامت دندان، در شاخه دندانپزشکی تخصصی ترمیمی و زیبایی، با رفع مشکلات و ناهنجاری ها و نازیبایی های دندان سعی دارد به افراد مراجع کننده لبخندی زیبا و ماندگار هدیه دهد.